Ronald schreef: ↑do 13 jan 2022, 14:25 Is helemaal gelukt. Warme trui, geen dekentje (want die heb ik niet) maar wel lekker opgekruld op de bank, boekje erbij, bakje koffie...Geen dekentje

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ronald schreef: ↑do 13 jan 2022, 14:25 Is helemaal gelukt. Warme trui, geen dekentje (want die heb ik niet) maar wel lekker opgekruld op de bank, boekje erbij, bakje koffie...Geen dekentje
El_Kato schreef: ↑do 13 jan 2022, 18:54 Geen dekentjeGoed dat je niet met mij woont.......ik zet als ik opsta de tuindeur open, ook nuZelfs met een goed werkende ketel lig ik lekker onder een kleedje op de bank. Ehem en ook op warme zomeravonden vind ik het lekker om een (dun) kleedje over me heen te trekken
![]()
El_Kato schreef: ↑do 13 jan 2022, 18:54 Geen dekentjeIk denk toch dat dat meer een vrouwending is. Als het ècht koud in huis zou worden, kruip ik gewoon in bed.Zelfs met een goed werkende ketel lig ik lekker onder een kleedje op de bank. Ehem en ook op warme zomeravonden vind ik het lekker om een (dun) kleedje over me heen te trekken
![]()
Ronald schreef: ↑di 11 jan 2022, 20:17 Maar, maar... dat zou betekenen dat er geluisterd wordt naar adviezen, regels en aanwijzingen worden opgevolgd. Dat kan toch niet? Stel je voor?!! Straks willen ze nog dat we 100 gaan rijden op de snelweg. Oh nee... dat wilden ze alJa, dat ligt natuurlijk moeilijk!![]()
Border Bandit schreef: ↑za 15 jan 2022, 18:14 Ieuw Cindy, dat is niet fijn! Sterkte en succes.Dat zou ik toch geen klein klaagje noemen.![]()
Mijn klaagje: nieuwe buren en een gehorig huis. Een jonge jongen die voor het eerst zelfstandig woont. Deuren gaan hard dicht en de muziek dreunt lekker door.
En als je de muziek hard zet, moet je natuurlijk nóg harder praten als je bezoek hebt.![]()
Het is de hele week al onrustig. Inmiddels doodop van het veel te vroeg wakker worden door die deuren en een niet-startend scootertje.
pearlsofpassion schreef: ↑ma 17 jan 2022, 13:15 Er bestaan zo'n stickers om op ramen te kleven om de vogels te laten zien dat er een raam is. Maar dat is niet altijd mooi natuurlijk.Denk dat het ook onbegonnen werk is bij een pui van 10 meter.
Hylos schreef: ↑ma 17 jan 2022, 14:25 Denk dat het ook onbegonnen werk is bij een pui van 10 meter.Foto maken en vraag aan de vogelbescherming?
Sowieso omdat er een overkapping overheen zit, ik denk dat ze die sticker pas te laat zouden kunnen zien.
Ik dacht meer aan iets aan de voorkant van de overkapping hangen zodat ze niet graag die kant op willen vliegen.