Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef: ↑zo 09 jan 2022, 17:19 Alleen pijnlijke arm gehad. Maar kreeg dosis allerbeste anti-bijwerkingen medicijn; 40 cm verse sneeuwTja. Dat is niet eerlijk natuurlijk. Als ik hier 40 cm sneeuw wil hebben, dan moet ik sneeuwvlokjes achter elkaar leggen. En die moet ik dan ook nog eens een keer zelf uit de vriezer halen.![]()
Kaela schreef: ↑zo 09 jan 2022, 17:35 Ik heb door het ziek zijn enorm vastzittende schouders gekregen. Een en al spierknoop. We zijn druk aan de gang met masseren, kruikjes, yoga, maar vanmiddag uit wanhoop toch maar paracetamol genomen. Wat doet dat pijn.Balen zeg. Ik snap dat je vooral nu zo min mogelijk medicijnen wilt nemen (en ook mag).
Meestal gaat het met dit regime uiteindelijk wel over. Maar nu ik zo min mogelijk pijnstillers mag slikken, hoop ik dat het een beetje vlot gaat.
Kaela schreef: ↑zo 09 jan 2022, 17:35 Ik heb door het ziek zijn enorm vastzittende schouders gekregen. Een en al spierknoop. We zijn druk aan de gang met masseren, kruikjes, yoga, maar vanmiddag uit wanhoop toch maar paracetamol genomen. Wat doet dat pijn.Ik en een vriendin hadden baat bij deze oefening
Meestal gaat het met dit regime uiteindelijk wel over. Maar nu ik zo min mogelijk pijnstillers mag slikken, hoop ik dat het een beetje vlot gaat.
Kaela schreef: ↑zo 09 jan 2022, 17:35 Ik heb door het ziek zijn enorm vastzittende schouders gekregen. Een en al spierknoop. We zijn druk aan de gang met masseren, kruikjes, yoga, maar vanmiddag uit wanhoop toch maar paracetamol genomen. Wat doet dat pijn.Wat mij echt giga helpt bij knopen (mijn nek en rug is een en al knoop dus ik doe dit dagelijks): een tennisbal in een lange sok. Dan tegen deur of muur gaan staan met tennisbal er tussen. En dan heel zachtjes de tennisbal rollen tussen rug/nek/armen en muur. En zo hard rollen dat het net lekker is. Helpt bij mij beter als welke massage dan ook en ik kan dit 10 keer per dag doen, zelf. Ook heel fijn.
Siberienne schreef: ↑zo 09 jan 2022, 17:41 Ik en een vriendin hadden baat bij deze oefening
Misschien zitten er in zijn filmpje met korte makkelijke oefeningen voor thuis nog meer dingen waar je wat aan kan hebben
Siberienne schreef: ↑zo 09 jan 2022, 17:41 Ik en een vriendin hadden baat bij deze oefeningDat is wel Interessant, ook zijn andere filmpjes met andere lichaamsdelen.
Misschien zitten er in zijn filmpje met korte makkelijke oefeningen voor thuis nog meer dingen waar je wat aan kan hebben