Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Nemen jullie 'm?

Ja
37
69%
Nee
10
19%
Misschien
6
11%
Anders, licht toe graag
1
2%
Door Kaela
Ik heb door het ziek zijn enorm vastzittende schouders gekregen. Een en al spierknoop. We zijn druk aan de gang met masseren, kruikjes, yoga, maar vanmiddag uit wanhoop toch maar paracetamol genomen. Wat doet dat pijn.
Meestal gaat het met dit regime uiteindelijk wel over. Maar nu ik zo min mogelijk pijnstillers mag slikken, hoop ik dat het een beetje vlot gaat.
Door Ronald
Siberienne schreef: zo 09 jan 2022, 17:19 Alleen pijnlijke arm gehad. Maar kreeg dosis allerbeste anti-bijwerkingen medicijn; 40 cm verse sneeuw :biggrin2:
Tja. Dat is niet eerlijk natuurlijk. Als ik hier 40 cm sneeuw wil hebben, dan moet ik sneeuwvlokjes achter elkaar leggen. En die moet ik dan ook nog eens een keer zelf uit de vriezer halen.
Door Ronald
Kaela schreef: zo 09 jan 2022, 17:35 Ik heb door het ziek zijn enorm vastzittende schouders gekregen. Een en al spierknoop. We zijn druk aan de gang met masseren, kruikjes, yoga, maar vanmiddag uit wanhoop toch maar paracetamol genomen. Wat doet dat pijn.
Meestal gaat het met dit regime uiteindelijk wel over. Maar nu ik zo min mogelijk pijnstillers mag slikken, hoop ik dat het een beetje vlot gaat.
Balen zeg. Ik snap dat je vooral nu zo min mogelijk medicijnen wilt nemen (en ook mag).

Heel veel sterkte!
Door Siberienne
Kaela schreef: zo 09 jan 2022, 17:35 Ik heb door het ziek zijn enorm vastzittende schouders gekregen. Een en al spierknoop. We zijn druk aan de gang met masseren, kruikjes, yoga, maar vanmiddag uit wanhoop toch maar paracetamol genomen. Wat doet dat pijn.
Ik en een vriendin hadden baat bij deze oefening

Misschien zitten er in zijn filmpje met korte makkelijke oefeningen voor thuis nog meer dingen waar je wat aan kan hebben
Door Lizzy
Wat mij echt giga helpt bij knopen (mijn nek en rug is een en al knoop dus ik doe dit dagelijks): een tennisbal in een lange sok. Dan tegen deur of muur gaan staan met tennisbal er tussen. En dan heel zachtjes de tennisbal rollen tussen rug/nek/armen en muur. En zo hard rollen dat het net lekker is. Helpt bij mij beter als welke massage dan ook en ik kan dit 10 keer per dag doen, zelf. Ook heel fijn.

Oh, en mag je wel CBD olie, dus zonder THC? Is ook een aanrader, als het mag!
Door Too
Siberienne schreef: zo 09 jan 2022, 17:41 Ik en een vriendin hadden baat bij deze oefening

Misschien zitten er in zijn filmpje met korte makkelijke oefeningen voor thuis nog meer dingen waar je wat aan kan hebben
:biggrin2:
Hij is leuk en heeft vaak simpele remedies, al praat ie wel heel erg veel

Door jou zit ik bijna religieus feldenkrais filmpjes te kijken ( en Jems ) (en soms die andere mevrouw) ook omdat de foundation training van de chiropractor vast heel goed voorje is maar voor mij veel te technisch
En na zo'n sessie denkt YouTube dat ik ook veel pails&rails nodig heb en meer van dat soort good stuff ;D
Door Kaela
Dank voor alle tips. De tennisbal ken ik wel. Ik heb er een speciaal stokje voor en twee soorten balletjes. Maar dit was zo accuut en zo veel. Heb ik nog nooit gehad.
In ieder geval, ik heb gister een uiterst pijnlijke massage gehad, we hebben een manier gevonden waardoor ik ondanks mijn buikje op mijn buik kon slapen (goddelijk!!!) en zo ben ik belegd met een kruik in slaap gevallen en pijnvrij wakker geworden! Oke, mijn spieren voelen nog heel stram en vermoeid, maar de pijn uit de knopen is weg!!! Wat een verademing. Nu de komende dagen heel goed voor de spiertjes zorgen zodat het niet terug komt.
Door Kaio
Siberienne schreef: zo 09 jan 2022, 17:41 Ik en een vriendin hadden baat bij deze oefening

Dat is wel Interessant, ook zijn andere filmpjes met andere lichaamsdelen. :)

Ik heb gisteren dit vriendje maar gebruikt voor mijn nek:
IMG_20220110_091704_895.jpg
IMG_20220110_091704_895.jpg (1.75 MiB) 940 keer bekeken
Auw, hielp wel :biggrin2:

Hoofdpijn is wel over, arm pijn ook bijna, daardoor kon ik ook niet slapen, deed echt zeer (was de 2 eerdere prikken niet zo erg, maar die 2 voorgaande keren werd die spuit rustig gezet en rustig leeggespoten, deze keer was het ram bam, next! Wellicht ook een oorzaak :-\ )
En is was gister ineens moe joh! ( En ben helaas bekend met moeheid maar dat was toch eh... :o )

Eens kijken , zou vandaag eigenlijk gaan sporten en nou ja eigenlijk voel ik me verder ook wel weer normaal dus moet kunnen toch :P
Door rosmin
Na de booster op donderavond jl. vooral last van zere stijve arm. Dacht vandaag dat het over was en ging "enthousiast" (nou ja vooral omdat de zandlaag nu zo dik was dat we echt niets meer zagen) ramen lappen....
Weet nu weer dat ik geprikt ben :D
Door pluk
Gisteren rond 12 uur geboosterd met Pfizer en had alleen gisterenavond een wat beurse en stijve arm. Vandaag alleen nog wat last bij bepaalde bewegingen. Had eigenlijk niet anders verwacht, van Pfizer prik 1 en 2 heb ik ook weinig last gehad.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door