Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door harley
Chouka schreef: wo 05 jan 2022, 00:26 Ik denk hierbij dat je gewoon de beste beslissing genomen hebt door haar verdere pijn te besparen. Je ziet je hondenvriendje gewoon heel graag. Dus dat is heel moeilijk. Ik begrijp je twijfel nu ook. En een DH is stoer en sterk. Als die pijn uiten is het heel erg.
Veel sterkte voor jou. Moeilijk eh. Twijfel alleen echt niet aan je beslissing.
Twijfelen niet echt, dit is voor haar het beste. Maar jee wat is het zwaar, alletwee mn moppen in 1 jaar tijd kwijt te raken. Zora in maart en nu zina.
Door doranto
harley schreef: wo 05 jan 2022, 09:44 Twijfelen niet echt, dit is voor haar het beste. Maar jee wat is het zwaar, alletwee mn moppen in 1 jaar tijd kwijt te raken. Zora in maart en nu zina.
:'( :bigarmhug:
Door - pien -
harley schreef: wo 05 jan 2022, 09:44 Twijfelen niet echt, dit is voor haar het beste. Maar jee wat is het zwaar, alletwee mn moppen in 1 jaar tijd kwijt te raken. Zora in maart en nu zina.
:-* :bigarmhug:
Door Anne in Zweden
Ow, ik had gemist dat je je hondje had laten gaan... Heel veel sterkte gewenst. Eén hond kwijtraken is vreselijk, maar twee hakt er echt snoeihard in. :'(
Door Chouka
ja, 2 op 1 jaar. Dat is pas heel erg zwaar. Ik stuur je een virtuele knuffel.
Door Lizzy
Afschuwelijk :'( . Ik wens je heel veel sterkte. Ik weet dat het nauwelijks troostend is maar ik hoop toch dat je iets troost vindt bij het feit dat je echt geen andere keus had :'( :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door