Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sam28
DSC_0655.JPG
DSC_0655.JPG (577.43 KiB) 1098 keer bekeken
DSC_0648.JPG
DSC_0648.JPG (238.86 KiB) 1098 keer bekeken
DSC_0654.JPG
DSC_0654.JPG (626.19 KiB) 1098 keer bekeken
Niet allemaal ekker scherp, maar Cato apporteert. Heel actief ook. Komt het balletje brengen en als ik niet oplet gooit ze het in mijn schoot ;D >:(
Door Too
Jaaah!!! Wat een knap kind
Zó leuk, hou die er in!
Het is de perfecte manier om te 'bonden' , om interactief te spelen zonder dat je steeds zelf speeltjes onder het bed moet zoeken of de halve avond als een malle met een touwtje door t huis moet hollen :D , ze kan dan ook heel goed aangeven wanneer ze even met jou wil spelen

Ken je die 'praatknoppen' .. dat je voor (voor je dier) belangrijke zaken een knop hebt die dat ene woord uitspreekt, hond/poes/varken en hun mensen communiceren mbv de knoppen.
ik ben fan van catmanjohn en ook wel van what about Bunny op YouTube, ik vraag me nu dus voortdurend af wat de nurks en Catoo denken, willen, vragen ::)
Door sam28
Ik ga eens zoeken naar dat waar je fan van bent! Leuk.

En hollen met touwtjes Check!
Zoeken onder bank Check!

Maar ik blijf zeker opletten als madam met balletje speelt en aan komt zetten. Ik zal blijven gooien! ;D
Door sam28
DSC_0664.JPG
DSC_0664.JPG (2.74 MiB) 1048 keer bekeken
Heerlijk toch? :)

Ik heb ze overigens betrapt op synchroon wassen in mijn bed waarbij ik uiteraard te laat was voor een foto.
En siepie betrapt op het likken van Cato :D

Siepie raust regelmatig met cato mee door het huis als een jonge hinde. ;D
Ze moet nog een kilo kwijt dus ik ben benieuwd :biggrin2:
Door dinky89
oooh dat klinkt echt zo heerlijk Sam! :smitten:
Zou mooi zijn dat Cato Siepie zoveel in beweging zet dat er wat gewicht af gaat :biggrin2:
En je kan ook goed zien dat Cato pokon krijgt, wordt al een hele dame :o
Door sam28
Screenshot_20220103-104530~2.png
Screenshot_20220103-104530~2.png (916.69 KiB) 1013 keer bekeken
Omdat Cato graag omhoog wil en ik mijn japanse kamerscherm, gordijnen en andere items wil beschermen, heb ik dit ding bestelt. ;D
Ik ga in de huiskamer de haak ophangen en als ze wat rustiger word kan aan de haak een plant en de klimworst naar de kattenkamer aan een verwarmingsbuis :biggrin2:
Door Too
Wat een onwijs leuk ding!

Een van mijn belegen schatjes mèt artrose houdt van 'hoog', hoog zitten, liggen, lopen.

Het was nooit een super atleet maar nu wordt het wel veel zichtbaarder dat ze wat kleinere stappen/sprongen nodig heeft.
Ze is tegenwoordig ook al best gelukkig met een mandje op een tafel :biggrin2:
Ik overweeg om toch maar zo'n lilluk pluche ding aan te schaffen, zo'n klimmeubel .. met vooral veel plateautjes om te tukken in de zon.
Door sam28
Een lilluk pluche ding doet mijn ogen pijn. En die jeuken nu al met alle krabdingen in huis ;D
Deze worst valt in de categorie lichte jeuk en is te verdragen tot Cato alleen nog maar op officiële dingen de lucht in gaat en niet meer in de gordijnen of Japans kamerscherm :-X
Door Anne in Zweden
Too schreef: ma 03 jan 2022, 11:04 Wat een onwijs leuk ding!

Een van mijn belegen schatjes mèt artrose houdt van 'hoog', hoog zitten, liggen, lopen.

Het was nooit een super atleet maar nu wordt het wel veel zichtbaarder dat ze wat kleinere stappen/sprongen nodig heeft.
Ze is tegenwoordig ook al best gelukkig met een mandje op een tafel :biggrin2:
Ik overweeg om toch maar zo'n lilluk pluche ding aan te schaffen, zo'n klimmeubel .. met vooral veel plateautjes om te tukken in de zon.
Ik heb deze, maar dan lager want met slechts twee slaapplaatsen (het middenstuk wegdenken, zeg maar). Deze deed nog net geen pijn aan mijn ogen. :biggrin2:

Afbeelding

Maar die van Sam is natuurlijk extra leuk omdat hij heen en weer zwiept als je erin klimt. :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door