Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Djeena schreef: ↑za 01 jan 2022, 16:56 Ik ben eigenlijk nooit besluiteloos, nu wel. Ik word moe van mijzelf. Na deze 2 laatste reacties ben ik over de streep getrokken. Dank daarvoor Yazzie en Siberienne . Hoop dat jij er ook wat aan hebt Lizzy.Gek hè? Net of het hele Corona gedoe ook besluiteloos maakt. Ik kan ook do eindeloos nuilen over dingen op het moment
Sowieso vraag ik wel of ze aspireren.
Lizzy schreef: ↑zo 02 jan 2022, 09:13 Ik moet morgen dus ik moet wel opschieten met m'n beslissing. Ik neig nu naar 'm wel nemen. Ook omdat mijn moeder echt compleet in de stress ging toen ik zei dat ik misschien geen booster wilde. Ze ziet ook de bui al hangen dat ik dan niet meer met haar mee naar binnen durf bij tandarts, huisarts, ziekenhuis. En als ik wel zonder zeuren mee naar binnen ga, is zij weer doodsbang dat ik corona oploop dus dat wil zij dan weer niet. Ik denk dat ik ga maar ik heb er eigenlijk totaaaaaal geen zin inVoor de volgende keer als je weer voor dit dilemma staat en je je moeder (en jezelf) wil overtuigen dat je wel bescherming hebt ..... titeren![]()
Lizzy schreef: ↑zo 02 jan 2022, 09:13 Ik moet morgen dus ik moet wel opschieten met m'n beslissing. Ik neig nu naar 'm wel nemen. Ook omdat mijn moeder echt compleet in de stress ging toen ik zei dat ik misschien geen booster wilde. Ze ziet ook de bui al hangen dat ik dan niet meer met haar mee naar binnen durf bij tandarts, huisarts, ziekenhuis. En als ik wel zonder zeuren mee naar binnen ga, is zij weer doodsbang dat ik corona oploop dus dat wil zij dan weer niet. Ik denk dat ik ga maar ik heb er eigenlijk totaaaaaal geen zin inZo zat ik er ook in. Mijn moeder is 95 en raakte ook in de stress toen ik zei dat ik erover dacht de booster niet te nemen. Maar ik dacht ook; stel dat je zelf naar de tandarts moet en je loopt daar corona op. Na al mijn getwijfel, ben ik nu heel blij dat de prik erin zit.![]()
Ina schreef: ↑zo 02 jan 2022, 09:29 Voor de volgende keer als je weer voor dit dilemma staat en je je moeder (en jezelf) wil overtuigen dat je wel bescherming hebt ..... titerenIk vind dat titeren op dit moment niet zinvol is omdat we gewoon niet weten hoe lang die antistoffen in je bloed blijven. Ik voel er ook niks voor om mezelf iedere 2 maanden te laten titeren. Dat gaat me teveel geld kosten ook.![]()
Ik moet zeggen dat dat voor mij de stap om te boosteren een stuk minder besluiteloos gemaakt heeft.
Ik was toch wel gegaan deze ronde, maar effectief zien dat mijn Janssen maar minimaal is blijven hangen maakt wel gaan nog zinvoller.
Lizzy schreef: ↑zo 02 jan 2022, 09:13 Ik moet morgen dus ik moet wel opschieten met m'n beslissing. Ik neig nu naar 'm wel nemen. Ook omdat mijn moeder echt compleet in de stress ging toen ik zei dat ik misschien geen booster wilde. Ze ziet ook de bui al hangen dat ik dan niet meer met haar mee naar binnen durf bij tandarts, huisarts, ziekenhuis. En als ik wel zonder zeuren mee naar binnen ga, is zij weer doodsbang dat ik corona oploop dus dat wil zij dan weer niet. Ik denk dat ik ga maar ik heb er eigenlijk totaaaaaal geen zin inHier in onze deelstaat mag je niet eens mee als begeleider als je niet gevaccineerd bent! ( Of genezen)![]()
Lizzy schreef: ↑zo 02 jan 2022, 09:33 Ik vind dat titeren op dit moment niet zinvol is omdat we gewoon niet weten hoe lang die antistoffen in je bloed blijven. Ik voel er ook niks voor om mezelf iedere 2 maanden te laten titeren. Dat gaat me teveel geld kosten ook.Als jij alleen 1 prik met Jansen hebt gehad, zou ik echt overwegen om nu te boosteren. Heb je dat stukje dat ik had gepost over het nut van boosters (van de BBC) en hoe boosteren werkt gezien? Dat het niet alleen om meer maar ook om betere antistoffen gaat?
Ben trouwens ook met Janssen gevaccineerd, de vorige keer.