Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef: ↑za 01 jan 2022, 09:40 Waar hebben jullie naar gekeken? Wij eerst natuurlijk naar de top 2000. En daarna naar Matthijs gaat door. En daarna mindfuck. En daarna Peter Pannekoek.Wij hebben naar Clockwise gekeken toen naar Peter Pannekoek en daarna nog naar de Edwin Evers band. De top 2000 hadden wij overdag aanstaan.
Lizzy schreef: ↑za 01 jan 2022, 09:27 Beste wensen lieve mensenBeste wensen allemaal (beetje raar eigenlijk omdat op 1 januari te doen, ik wens iedereen het hele jaar door wat hem/haar toekomt![]()
![]()
![]()
En hoe is jullie oudjaarsavond verlopen? Last gehad van vuurwerk? Of juist niet? TV gekeken? Iets anders gedaan?
Wij hebben lekker voor de buis gehangen en geen last gehad van vuurwerk maar dat komt ook, we zitten op de Veluwe. We hebben even geluisterd naar hoe het thuis was en dat was net oorlogsgebied dus best lekker dat we weg waren! Ik heb me gisterenavond helemaal tonnetje rond gegeten met allemaal lekkere dingen dus vandaag weer op dieet![]()
Lizzy schreef: ↑za 01 jan 2022, 09:27 Beste wensen lieve mensenHier begon de oorlog om 18u. Om 22u brak de 3e wereldoorlog uit, om 23u was er wapenstilstand. Maar die was van korte duur, want om 23.30u werd er begonnen met de 4e wereldoorlog hier. Honden helemaal in de stress tot 3u, toen was het eindelijk rustig.![]()
![]()
![]()
En hoe is jullie oudjaarsavond verlopen? Last gehad van vuurwerk? Of juist niet? TV gekeken? Iets anders gedaan?