Kaela schreef: Hahaha helemaal leuk! Dat zou toch mooi zijn! Ik bereid me er vast op voor dat hij/zij van klassieke muziek en hockey houdt en godbewaarme allergisch is voor dieren

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaela schreef: Hahaha helemaal leuk! Dat zou toch mooi zijn! Ik bereid me er vast op voor dat hij/zij van klassieke muziek en hockey houdt en godbewaarme allergisch is voor dieren
Kaela schreef: ↑ma 27 dec 2021, 18:15 Hahaha helemaal leuk! Dat zou toch mooi zijn! Ik bereid me er vast op voor dat hij/zij van klassieke muziek en hockey houdt en godbewaarme allergisch is voor dierenNightwish is best wel klassiek toch? Allergisch voor mierenneukers en muggezifters... of zijn dat geen dieren?![]()
Kaela schreef: ↑ma 27 dec 2021, 13:57 Haha ja een baby!
Het voelt ook als een wonder. De wens is er al zo lang en ik word er niet jonger op. We hadden geaccepteerd dat het ons niet gegeven zou zijn. Nu zijn we al bijna 17 jaar samen en ik zag ons ook heel gelukkig oud worden met ons tweetjes. Dat het nu met zijn drietjes mag worden heeft ons totaal verrast. De blijdschap is enorm!
Dank allen voor de lieve reactiesIk ben zo blij dat ik het eindelijk delen mag!
Siberienne schreef: ↑ma 27 dec 2021, 21:00 Gefeliciteerd Karin en Meneer Karin !!!
En ach... ik heb ook nog ooit gehockeyd, daar kan een mens overheen groeien hoor!![]()
Siberienne schreef: ↑ma 27 dec 2021, 21:00 Gefeliciteerd Karin en Meneer Karin !!!Hahahaha gelukkig maar!
En ach... ik heb ook nog ooit gehockeyd, daar kan een mens overheen groeien hoor!![]()
smulpaap schreef:Wat ontzettend leuk voor jullieJa ik voel me goed. Ik ben moe en daar bovenop slaap ik slecht. En als dat optelt lukt eten maar heel slecht. Ik moet mijn energie echt doseren en wat beter als anders op mijn grenzen letten. En accepteren dat alles even minder belangrijk is. Er word uitstekend voor mij gezorgd, dus ik voel me de koning te rijk. Met het flexibele van het thuiswerken en alle regelingen op het werk heb ik ook veel ruimte. Dat is echt heel fijn.![]()
Gefeliciteerd
En een voorspoedige zwangerschap gewenst
Voel je je goed ?