Ze wilden niet luisteren en bewogen nergens mee naartoe.
Nu dus gewonnen en krijg ik 500€ van ze

Ik lach me de blubbers. En ze moeten 300€ per zaak aan de HC betalen geloof ik.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ronald schreef: ↑vr 24 dec 2021, 12:45 Nou, toch ook weer een hellinkje af op je hobbelige en bobbelige pad.Dingen een plekje geven is ook prima. Ik geloof niet dat er zoiets is als dat de nare dingen van het leven uit je herinneringen kunnen verdwijnen. Ze brengen vaak ook goede dingen met zich mee en die wil je ook niet kwijt.
Oorpijn is zwaar klöte. Maar wel fijn dat de KNO arts nu meebeweegt. Scheelt een heleboel stress.
Ik ben er inmiddels achter dat trauma opgelopen in het verleden niet zo 1-2-3 weggewerkt is met een paar praatsessies. En dat sommige dingen helemaal niet verdwijnen. Ik ben nu heel druk bezig om die dingen een plekje te geven en ik moet zeggen dat het steeds beter gaat.
Doranto schreef: Op mijn laptop zie ik ook niks, maar op de telefoon welGoeie tip!!
Kaela schreef:Ik heb weer een prodent smile! Zonder ijzerwerk! Het gevaarte is er vanmorgen uitgehaald. Erg blij met het resultaat en dat ik er nu vanaf ben. (en nee, ik doe geen foto, het is ongeveer zo:Super! Gefeliciteerd!)
Kaela schreef: ↑ma 17 jan 2022, 09:47 Ik heb weer een prodent smile! Zonder ijzerwerk! Het gevaarte is er vanmorgen uitgehaald. Erg blij met het resultaat en dat ik er nu vanaf ben. (en nee, ik doe geen foto, het is ongeveer zo:Dat zal wel even wennen zijn maar vast een heel fijn gevoel!!)