Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Nemen jullie 'm?

Ja
37
69%
Nee
10
19%
Misschien
6
11%
Anders, licht toe graag
1
2%
Door zurca
Lizzy schreef: do 23 dec 2021, 07:17 In Israël zijn ze bezig met prikkie nummer 4. En hier raak je je QR code per februari kwijt als je niet prikkie nummer 3 hebt genomen. Ik word ook een beetje cynisch zo langzamerhand maar eerlijk gezegd zie ik dit niet als een Nederlands probleem. Alle landen kloten maar wat aan zonder visie en zonder plan. Iedereen doet maar wat. Daar is NL echt niet uniek in.
Alleen om te kunnen reizen toch?!
Of vervalt tie echt helemaal, dus ook voor bijv. de horeca?
Door smulpaap
Too schreef: do 23 dec 2021, 13:24 Ooh, thanks
Vanmorgen stond het nog op '65
Ga even kijken wat en waar ze mogelijkheden hebben voor Papendal moet je nl een enorme pleurisbult op fietsen >:(

NB.
Half acht 's ochtends .. ik vind dat toch best vroeg eigenlijk :o
Ik heb het een paar keer per dag in de gaten gehouden . De afstand begon met +75 km dat ging naar 25 km en op een keer moest ik halverwege de nacht naar de plee, nog even bekeken en toen vond ik een plekje 6 km verderop.
Door smulpaap
Ina schreef: do 23 dec 2021, 12:01 Was dat trouwens in dit topic dat ik het had over de test :???:

Heb ondertussen de uitslagen binnen ..... en dat is de hoofdreden dat ik laat boosteren, mijn Janssen heeft gewerkt, maar optimaal is de bescherming duidelijk niet.

Als straks de booster gezet is ga ik na een week of 6 opnieuw laten testen....eens zien of het er dan wat beter voorstaat.

Man had met 2 keer Pfeizer een uitslag van 138

"antilichaamwaarde hoger dan 35.2 BAU / ml duidt op de aanwezigheid van antilichamen met een bovengrens van 384 BAU / ml."
Ik ben ook benieuwd Ina
Door smulpaap
Ik ben weer opgeknapt
Het is toch wat minder heftig dan de eerste keer
Nu een dag enorme koude rillingen en hevige spierpijn , erg moe . De dag erop voelde ik me al wat beter
Door Too
smulpaap schreef: do 23 dec 2021, 14:29 Ik heb het een paar keer per dag in de gaten gehouden . De afstand begon met +75 km dat ging naar 25 km en op een keer moest ik halverwege de nacht naar de plee, nog even bekeken en toen vond ik een plekje 6 km verderop.
Precies of een paar andere postcodes invoeren
Ik ga op de fiets en dan vind ik 7uur s ochtends of 10uur s avonds in de winter over de donkere dijk niet heel tof en de stomme heuvel naar Papendal vind ik dus altijd stom.

Maar ik mag woensdag begin van de avond dus dat is helemaal prima
Door smulpaap
Too schreef: do 23 dec 2021, 14:38 Precies of een paar andere postcodes invoeren
Ik ga op de fiets en dan vind ik 7uur s ochtends of 10uur s avonds in de winter over de donkere dijk niet heel tof en de stomme heuvel naar Papendal vind ik dus altijd stom.

Maar ik mag woensdag begin van de avond dus dat is helemaal prima
Nee , dat is niet fijn . Zeker niet op een dag zoals vandaag met die gladheid
Oh , woensdag al . Mooi zo
Ik kreeg hem vorige week vrijdag, geregeld door het werk (ghz) Pfizer, na 2x AZ. De 1e AZ heb ik echt last gehad van een enorm pijnlijke prikplek en die plek bleef weken gevoelig. Bij deze vaccinatie ook weer (maar veel minder) gevoelig en een stijve arm, ook de volgende dag, maar olietje op gesmeerd een keer of 5 en toen was het wel weg.
Door Tibbies
Ik kreeg donderdag Moderna na 2x AZ.
In tegenstelling tot AZ veel last gehad. Pijn in mijn arm, rillingen, hoofdpijn, moe en overal spierpijn. Het enige voordeel was dat ik 2 dagen goed heb geslapen.
Gisteren had ik echt de gedachte van ik zal toch geen corona hebben?
Gelukkig vandaag weer opgeknapt.
Door BlissSpirit
Manlief heeft donderdag moderna gehad na 2x AZ en die was gister niet vooruit te branden. Moe, gammel, maar vandaag weer het mannetje. . Blij dat hij erin zit.

Verstuurd vanaf mijn M2102J20SG met Tapatalk

Laatst gewijzigd door BlissSpirit op za 25 dec 2021, 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
Doranto schreef: za 25 dec 2021, 14:17 Ik denk dat je daar als ontvanger van het vaccin weinig mee kunt. Degene die de prik zet zou het moeten weten.
Helaas pindakaas is dat niet protocol om te aspireren. Maar het aantal myocarditis en pericarditis gevallen in landen waar wel geaspireerd wordt is behoorlijk veel lager als in landen waar dat niet gebeurd. In bijv. Japan is het wel protocol en in Denemarken ook.

Leo heeft er gisteren om gevraagd en het was geen enkel probleem.
Door doranto
Lizzy schreef: za 25 dec 2021, 14:47 Helaas pindakaas is dat niet protocol om te aspireren. Maar het aantal myocarditis en pericarditis gevallen in landen waar wel geaspireerd wordt is behoorlijk veel lager als in landen waar dat niet gebeurd. In bijv. Japan is het wel protocol en in Denemarken ook.

Leo heeft er gisteren om gevraagd en het was geen enkel probleem.
Oh? Dan ga ik dat ook vragen. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door