Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
O wat vreselijk, Hanna... Daar zijn echt geen woorden voor, voor zo'n drama. Wat ontzettend verdrietig en moeilijk...

Sterkte en kracht gewenst, iedereen.
Door KarenH
Jemig, dat is behoorlijk heftig.
Het leven kan soms idd heel oneerlijk zijn. Veel sterkte.
Door hannabelgje
Dank jullie. Ik kende haar zelf niet goed, maar voor de familie van mijn schoonzus is dit zo ontzettend zwaar.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Border Bandit
Ik durf het nu haast niet meer, maar ik wil het toch even van me af schrijven.

Net erg geschrokken toen ik Bandit uitliet. Er is hier een uitlaatstrook langs de weg van ongeveer 15 meter breed. Met bomen en struiken aan de andere kant en nog grote bomen erop, dus best donker.
Opeens staat Bandit stil. Komt er een loslopende americaanse staffort, vanuit de schaduw op hem af!? Had ik dus niet gezien. Eigenaresse stond in de schaduw van een boom. Geen van beide had lichtjes om of een reflecterend vestje. (dan had ik ze gezien en was de andere kant op gegaan)
Sorry, maar ik neem geen risico met dat ras.
Gevraagd of ze haar hond wil komen ophalen. Nee hoor, ze zet nog geen stap onze richting uit en roept alleen 'Rita, Rita' met een intonatie dat ze er zelf ook niet in gelooft dat de hond terugkomt. :(
Ik rijd in een scootmobiel en heb Bandit (netjes aangelijnd) erop getrokken en vol gas weg. Rent die hond nog een stuk mee.
Nou, mijn hartslag heeft overuren gemaakt!
Ik heb eerder een americaanse stafford achter mij aan gehad, die heeft het 500 meter volgehouden (gemeten via google-earth) voor hij eindelijk terugging.

Uiteindelijk is er niks gebeurt, maar ik vond het erg eng.
Bandit is onzeker en valt uit als hij het niet vertrouwt.
Mijn ervaring met Staffords is, dat als er naar hun uitgevallen wordt, ze 'ontploffen'. En dat wil je niet als die hond losloopt!
Door Ronald
Jeetje, dat is wel heel erg heftig! Heb je iemand in de buurt met wie je erover kan praten? Of iemand die eens met je mee wil lopen?

Even een virtuele knuffel :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door