Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Nemen jullie 'm?

Ja
37
69%
Nee
10
19%
Misschien
6
11%
Anders, licht toe graag
1
2%
Door Tibbies
Manlief mag a.s. donderdag, ikzelf vrijdag. Ik ga donderdag mee en hoop dat ik ook meteen de booster krijg. Anders vrijdag weer terug naar Rijswijk.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door Kim_S
Tibbies schreef: zo 19 dec 2021, 19:55 Manlief mag a.s. donderdag, ikzelf vrijdag. Ik ga donderdag mee en hoop dat ik ook meteen de booster krijg. Anders vrijdag weer terug naar Rijswijk.

Gewoon vragen, mijn ervaring (met de 2e vaccinatie) is dat ze niet zo moeilijk doen daarover. Er zijn altijd prikken "over" van mensen die niet op komen dagen.
Door doranto
Hier is het inmiddels ook gelukt om een booster-afspraak te maken. Eerder werd de verbinding steeds verbroken omdat het te druk was. Ik moest weliswaar bijna een half uur wachten, maar toen kreeg ik iemand aan de lijn. Als je tegelijk met je partner een afspraak wilt maken, kan dat helaas alleen telefonisch en niet online.
Tanna schreef: zo 05 dec 2021, 19:58 Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn berichtje.
Ik had zoiets al een hele tijd geleden willen schrijven maar durfde het niet goed, gooide het steeds weer weg. Maar ineens barstte mijn hart haast van emotie en hup, daar rolde het uit de toetsen en klikte ik het weg. Blij dat ik het gedaan heb.........
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Laika
Doranto schreef: zo 19 dec 2021, 20:46 Hier is het inmiddels ook gelukt om een booster-afspraak te maken. Eerder werd de verbinding steeds verbroken omdat het te druk was. Ik moest weliswaar bijna een half uur wachten, maar toen kreeg ik iemand aan de lijn. Als je tegelijk met je partner een afspraak wilt maken, kan dat helaas alleen telefonisch en niet online.
Als je tegelijk inlogt dan kan het ook hoor (mits je jaartal uitgenodigd is tenminste). Ons lukte het ook , de afspraken lagen 10 minuten uit elkaar.
Manlief kon 10 dec. online een afspraak maken maar zou wachten op een brief zodat ik ook mee kon. 13 dec. was mijn jaargang aan de beurt en hebben we samen ingelogd. De brief is na ruim een week nog niet gearriveerd maar morgen gaan we de boosters halen.
Door doranto
Laika schreef: ma 20 dec 2021, 07:41 Als je tegelijk inlogt dan kan het ook hoor (mits je jaartal uitgenodigd is tenminste). Ons lukte het ook , de afspraken lagen 10 minuten uit elkaar.
Manlief kon 10 dec. online een afspraak maken maar zou wachten op een brief zodat ik ook mee kon. 13 dec. was mijn jaargang aan de beurt en hebben we samen ingelogd. De brief is na ruim een week nog niet gearriveerd maar morgen gaan we de boosters halen.
Die uitnodigingsbrieven hebben wij maar niet meer op gewacht. De mensen die een jaar of 6 jonger zijn dan wij, zijn volgens de berichten inmiddels al aan de beurt...
Wij kunnen hem eind van de maand in ieder geval halen nu.
Door smulpaap
Tibbies schreef: zo 19 dec 2021, 19:55 Manlief mag a.s. donderdag, ikzelf vrijdag. Ik ga donderdag mee en hoop dat ik ook meteen de booster krijg. Anders vrijdag weer terug naar Rijswijk.

Het is ons gelukt . Ik had vandaag een afspraak ,,partner op 26 dec
Hij is meegegaan en we hebben gevraagd of het mogelijk was . En dat was het geval
Door smulpaap
Tibbies schreef: ma 20 dec 2021, 22:29 @smulpaap Dat geeft een burger weer moet.

Ik hoop voor je dat het lukt . Wij waren ruim.op tijd aanwezig, en mijn partner had alles al ingevuld. Wel een leugentje om bestwil ingezet . Gezegd dat ie per ongeluk de verkeerde locatie had gekozen en al verstuurd . En wat Laika beschreef wist ik ook niet , dus als je samen een online afspraak maakt dat je dan wel tegelijkertijd heen kunt . Maar ja , het veranderd per dag

En het was hier lekker rustig , we moesten zo'n 5 minuten wachten
Door hannabelgje
Ik kreeg net per mail de uitnodiging voor 13 januari. Ik heb 2x pfizer gehad en krijg nu moderna. Krijgen jullie ook een andere dan die je al eerder hebt gehad?

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Too
hannabelgje schreef: di 21 dec 2021, 08:13 Ik kreeg net per mail de uitnodiging voor 13 januari. Ik heb 2x pfizer gehad en krijg nu moderna. Krijgen jullie ook een andere dan die je al eerder hebt gehad?

Ze gebruiken pfizer en moderna je krijgt net wat er op dat moment voor handen is, begreep ik
Door dinky89
smulpaap schreef: ma 20 dec 2021, 23:17 En het was hier lekker rustig , we moesten zo'n 5 minuten wachten
Wat fijn dat het lekker rustig was en je maar zo'n 5 minuten hoefde te wachten. Hier in de stad waren de wachtrijen wel anders terwijl je hier ook alleen met afspraak terecht kon: https://www.rtvnoord.nl/nieuws/881304/w ... t-geregeld
Wachttijden van 1,5 uur en zelfs eentje die het had over 2,5 uur wachten. Opvallend vind ik dan wel dat ze kwetsbare kinderen uit de rij blijkbaar voorrang geven. Dan vraag ik mij wel af waarom die voorrang krijgen ten opzichte van kwetsbare ouderen die wel lang in de rij moeten staan en minder mobiel zijn? Maar goed, genoeg belangstelling in ieder geval voor de booster ;)
Door smulpaap
hannabelgje schreef: di 21 dec 2021, 08:13 Ik kreeg net per mail de uitnodiging voor 13 januari. Ik heb 2x pfizer gehad en krijg nu moderna. Krijgen jullie ook een andere dan die je al eerder hebt gehad?

Ja klopt . Ik heb ook twee keer Pfizer gehad, en nu moderna
Door smulpaap
dinky89 schreef: di 21 dec 2021, 09:10 Wat fijn dat het lekker rustig was en je maar zo'n 5 minuten hoefde te wachten. Hier in de stad waren de wachtrijen wel anders terwijl je hier ook alleen met afspraak terecht kon: https://www.rtvnoord.nl/nieuws/881304/w ... t-geregeld
Wachttijden van 1,5 uur en zelfs eentje die het had over 2,5 uur wachten. Opvallend vind ik dan wel dat ze kwetsbare kinderen uit de rij blijkbaar voorrang geven. Dan vraag ik mij wel af waarom die voorrang krijgen ten opzichte van kwetsbare ouderen die wel lang in de rij moeten staan en minder mobiel zijn? Maar goed, genoeg belangstelling in ieder geval voor de booster ;)
Ik zag het al in het nieuws dat het in de grotere plaatsen erg druk is
Door smulpaap
Net een half uur naar buiten geweest met tut . De energie is weer op . Vannacht geen oog dichtgedaan . Brak en alles doet zeer
En koud , met een trui aan in bed
Nou na ,,zal morgen wel weer beter gaan
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door