Welkom in het BP-café!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Welkom in het BP-café!
Wat enorm gaaf voor je zoons Tibbies dat ze er daadwerkelijk bij zijn!
Hier ga ik er uit zelfbescherming van uit dat er wel wat zal gebeuren waardoor Hamilton wint. Durf ook bijna niet te kijken....
Hier ga ik er uit zelfbescherming van uit dat er wel wat zal gebeuren waardoor Hamilton wint. Durf ook bijna niet te kijken....

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ziet er nog rustig uit op de foto
Slechte start van Max en een onbegrijpelijke actie van de stewards ten opzichte van Hamilton. Een actie waarvoor Max al regelmatig is gestraft
Slechte start van Max en een onbegrijpelijke actie van de stewards ten opzichte van Hamilton. Een actie waarvoor Max al regelmatig is gestraft
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik ben een van de weinigen die niet kijkt denk ik. Ik vind het kleuters in dure auto's [emoji55]
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Echt ongelooflijk! Maarrrr Checco is a legenddinky89 schreef: zo 12 dec 2021, 14:17 Ziet er nog rustig uit op de foto![]()
Slechte start van Max en een onbegrijpelijke actie van de stewards ten opzichte van Hamilton. Een actie waarvoor Max al regelmatig is gestraft![]()
Wordt het toch nog spannend door de vsc? Of gaan de bandjes van Hamilton ploffen 
@dinky89 Ik mag het hopen
Pfffff, de safety car kan nu misschien helpen.
Ooooh my god!!!!
Wat een apotheose 
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja he? Mooie ontknoping. In een film zou dit als ‘te ongeloofwaardig’ weg gezet worden
Kippevel
MAX kampioen

MAX kampioen
Jos kwam ook als een lijk uit de pit gelopen, wat was die bleek. Wat een spanning!!Siberienne schreef: zo 12 dec 2021, 15:39 Ja he? Mooie ontknoping. In een film zou dit als ‘te ongeloofwaardig’ weg gezet worden![]()
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Dat had ik nog gemist. Ik zit nl half te kijken op de iPad van meneer. We hadden het nog bijna gemist omdat we al wat anders waren gaan doen tot ik hier las ‘safety car’.Kaela schreef: zo 12 dec 2021, 15:48 Jos kwam ook als een lijk uit de pit gelopen, wat was die bleek. Wat een spanning!!
Was ook mooi beeld van de zittende max met Jos erbij. Dat waar ze al sinds 4e van Max naartoe hebben gewerkt