Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mandarijn schreef: ↑za 11 dec 2021, 11:16 Ik doe zoveel als mogelijk afstand houden en niet te lang in ruimtes te verblijven tijdens het werk en nu heb ik een positieve zelftest. Straks de GGD test. Verwacht niet dat die opeens negatief is. Ben mijn hoofd nu aan het breken waar ik überhaupt het opgelopen heb.Maar je kan het toch ook veel eerder ergens hebben opgelopen bij een incubatietijd van 2-14 dagen.
Heb dinsdag en gisteren op de vrachtwagen gezeten. Distributie werk gedaan. Dat is of gelost worden of snel een pallet of doos/pakket ergens lossen. Is dus hup vrachtwagen uit, trailer open, lossen en door. Echt overal vluchtig contact en als er wat papieren getekend moeten worden is het op 1,5 meter afstand. Denk dus nooit te kunnen achterhalen waar ik het dus opgelopen heb als de pcr test ook positief is.
Mandarijn schreef: ↑za 11 dec 2021, 11:16 Ik doe zoveel als mogelijk afstand houden en niet te lang in ruimtes te verblijven tijdens het werk en nu heb ik een positieve zelftest. Straks de GGD test. Verwacht niet dat die opeens negatief is. Ben mijn hoofd nu aan het breken waar ik überhaupt het opgelopen heb.Heb je ook ziekteverschijnselen? Misschien de Omicron? (die besmettelijker lijkt en ook wel andere symptomen lijkt te geven).
Heb dinsdag en gisteren op de vrachtwagen gezeten. Distributie werk gedaan. Dat is of gelost worden of snel een pallet of doos/pakket ergens lossen. Is dus hup vrachtwagen uit, trailer open, lossen en door. Echt overal vluchtig contact en als er wat papieren getekend moeten worden is het op 1,5 meter afstand. Denk dus nooit te kunnen achterhalen waar ik het dus opgelopen heb als de pcr test ook positief is.
pike schreef: ↑za 11 dec 2021, 12:07 Maar je kan het toch ook veel eerder ergens hebben opgelopen bij een incubatietijd van 2-14 dagen.Dan is het ook alleen de dinsdag en de vrijdag dat ik op de vrachtwagen zat en boodschappen gedaan tussendoor. Maar daar probeer ik ook afstand te houden.....maar das best lastig in de supermarkt soms.
Hopelijk toch negatief![]()
Lizzy schreef: ↑za 11 dec 2021, 12:09 Heb je ook ziekteverschijnselen? Misschien de Omicron? (die besmettelijker lijkt en ook wel andere symptomen lijkt te geven).Heb verschijnselen die passen bij voorhoofdsholteontsteking. Dus wattenkop, druk op ogen en tussen de wenkbrauwen. Verder een verstopte neus. Voor de rest niks. Ik heb geen verlies van geur of smaak
pike schreef: ↑za 11 dec 2021, 12:07 Maar je kan het toch ook veel eerder ergens hebben opgelopen bij een incubatietijd van 2-14 dagen.Overal waar ik kom met de vrachtwagen draag ik een mondkapje. Weet dat dat niet heilig is. Maar vooral om afstand te houden. Schrikt mensen toch een beetje af. Dus hoofdbrekens zijn enorm
Hopelijk toch negatief![]()
zurca schreef: ↑za 11 dec 2021, 12:40 @Mandarijn, bij 2 van mijn collega's is een zelftest positief geweest waarop de test via de ggd negatief was.... Het kan dus hoor, dat jouw test straks ook negatief is bij de GGD. Ik hoop het voor je....Dat hoop ik ook. Al hoor ik van veel mensen die positief zelftest hadden ook bij de ggd positief waren. Dus ga ik uit van minstens 5 dagen isolatie en alleen buiten om mijn heren uit te laten
Lizzy schreef: ↑za 11 dec 2021, 17:19 Deze is interessant:Ik heb hem helemaal uitgekeken. Zeer verhelderend en wel verontrustend. Ik ga hem verder delen. Dit gaat over de volgende weken, mensen mogen weten waar we voor staan. Kerst zal wel weer niet kunnen dit jaar...
En gaat ook over waar PoP het een tijdje geleden hier over had, dat een virus er geen belang bij heeft dat de host dood gaat en zich besmettelijker maar minder dodelijk ontwikkeld. Voor Covid19 gaat dat niet op. Het waarom tegen het eind van de video.