Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pearlsofpassion schreef:Ja lomp.Ik heb ook de Sunday. Ik vind ze lomp, niet barefoot en erg stug. Wel mooi maar ik denk te groot voor mij. Had best een maat kleiner gemogen vrees ik.
Meneer de zijne maat 44 zijn even breed als mijn Wildlings maat 41 en smaller dan m'n Vivo hi tops maat 41.
Misschien zit er verschillen op de modellen... Meneer heeft zo'n sneaker, Sunday.
Zijn de jouwe juist van lengte, of wat te lang ook? En met dikke sokken?
Vind je ze verder goed zitten?
dinky89 schreef: ↑ma 08 nov 2021, 14:27 Ok, mijn moeder heeft mij afgelopen weekend over de streep getrokken. Heb deze voor mijzelf besteld: https://www.wildling.shoes/en/collectio ... grizzly-rwHoe bevallen ze?
Aangezien mijn moeder aan heeft gegeven dat de wildling toch wel de fijnste schoenen zijn die ze heeft. En zij heeft inmiddels ook best collectie barefoot verzameldMaar de wildling heeft ze in diverse kleuren omdat ze zo fijn lopen dus was ik om nadat ik deze al op het oog had
Ze zijn in ieder geval al snel waterdichter dan de schoenen van woden die ik heb want daar vallen de druppels regen letterlijk door de bovenkant![]()
pearlsofpassion schreef: ↑wo 08 dec 2021, 17:14 Hoe bevallen ze?Ze houden helaas iets minder water buiten dan ik had gehoopt. Bij een wandeling buiten over natte straten met hier en daar waterplas kwam het vocht wel bij de neus van de schoen langzaam wat naar binnen omdat de buitenkant nat werd na uur wandelen. Wel zijn ze heerlijk warm