Onze cocker teef van net 4 jaar maakt ons knettergek

Ze van kleins af aan al een lastige en zinnige eter. Ooit zijn we begonnen met brok waarna we overgestapt zijn op vers. Ze is erg gevoelig voor verstopping dus vele soorten en merken vers geprobeerd om haar niet verstopt te laten zitten.
Uit wanhoop zijn we uiteindelijk bij Smuldier uitgekomen en daar deed ze het goed op.
Ze liet haar eten al wel staan maar met smuldier was dat over. Te vroeg gejuicht want van het 1 op het andere moment vertikte ze te eten. Haar lekkere koekjes at ze uiteraard wel en alles wat ze van ons lekker vond. We zijn daar uiteraard niet in meegegaan maar we wilde uitsluiten of ze echt niets at.
We hebben vervolgens van alles geprobeerd... van de duurste tot goedkoopste brokken, vers, blik en de meest ranzige troep... Ze at iets 2 weken of een maand en dan was het weer klaar.
We wonen nu tijdelijk bij mijn moeder en daar at ze altijd goed mee met het vers wat mijn moeder serveerde. Maar nu begint het gedoe weer...
In de ochtend wil ze niet eten, maar ze spuugt wel gal. Waarschijnlijk omdat ze honger heeft. Pas in de avond wil ze wat eten, nu eet ze hart. Maar dit is natuurlijk niet de oplossing en veelzijdig.
Ik begin te denken dat ze misschien maar 1x per dag eten wil. Daarentegen spuugt ze dan wel soms gal. Dus tjah... Ook nu eet ze gewoon wat ze lekker vindt, botjes een kipnugget of beloningsbrokje...
Wie herkent dit? Ik weet namelijk echt niet meer wat ik ermee moet doen.
Zit wel naar homeopathie te kijken voor opwekking eetlust en mijn moeder benoemde anorexia achtig iets voor honden...
HELP