Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Geluksmomentje van de dag
Mijn moeder haar tumor lijkt goed te behandelen te zijn. Weer even iets minder spannend pfff.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Dat is een hele opluchting Hanna!
Dat is een echt geluksmomentje Hana!hannabelgje schreef: wo 10 nov 2021, 21:40 Mijn moeder haar tumor lijkt goed te behandelen te zijn. Weer even iets minder spannend pfff.
Wat een opluchting Hannah!
Dat is goed nieuwsHanna , fijn!
Dat over 10 dagen de vriezer leeggegeten moet zijn
Dan proppen we m vol met allerlei lievelingsvleesjes, voor mij dus de schone taak om pompoensoep, spinazie, vergetengroenteprut, pompoensoep, rode kool , bio mergues, allerlei brood en waarschijnlijk nog wat pompoensoep te eten ... lekker makkelijk.
Dat over 10 dagen de vriezer leeggegeten moet zijn
Dan proppen we m vol met allerlei lievelingsvleesjes, voor mij dus de schone taak om pompoensoep, spinazie, vergetengroenteprut, pompoensoep, rode kool , bio mergues, allerlei brood en waarschijnlijk nog wat pompoensoep te eten ... lekker makkelijk.
Speciaal voor het bezoek aan mijn eigen dierenarts een Takkie mondkapje gekocht. Toen hoefde het niet meer, hadden we een keer en ander, had ik per ongeluk de effen mee.
Vandaag was het eindelijk zo ver! Takkie in volle trots voor de snoet.
Had hij dezelfde
Echt mensen, binnenpret op wereldniveau

Had hij dezelfde
Echt mensen, binnenpret op wereldniveau
- Kromfohrlanders
- 4-sterren

LOL! Zijn die mondkapjes toch nog ergens goed voor. :-)
Vandaag beide honden weer een beetje de goede kant op.
Senior Aismee had haar pootje kapot (1 teen mist aan beide zijden wat eelt, hoe of wat.. geen idee) en eindelijk na een ruime week steunt ze weer op die poot en wil ze weer wat lopen.
Ze liet zich braaf tillen bij alle stukken waarbij we over moesten steken, hoewel zij en Doutze duidelijk niet snapten waarom.. (strooizout in kapot voetje leek mij niet zo'n goede combi)
En Doutze heeft gister 3,5 km gewandeld, vandaag geen spierpijn. Dus ik ben heel blij.
Karen
Vandaag beide honden weer een beetje de goede kant op.
Senior Aismee had haar pootje kapot (1 teen mist aan beide zijden wat eelt, hoe of wat.. geen idee) en eindelijk na een ruime week steunt ze weer op die poot en wil ze weer wat lopen.
Ze liet zich braaf tillen bij alle stukken waarbij we over moesten steken, hoewel zij en Doutze duidelijk niet snapten waarom.. (strooizout in kapot voetje leek mij niet zo'n goede combi)
En Doutze heeft gister 3,5 km gewandeld, vandaag geen spierpijn. Dus ik ben heel blij.
Karen
Volgens mij heb jij wel een hele rare dierenarts zeg...Kaela schreef: ma 29 nov 2021, 12:54 Speciaal voor het bezoek aan mijn eigen dierenarts een Takkie mondkapje gekocht. Toen hoefde het niet meer, hadden we een keer en ander, had ik per ongeluk de effen mee.
Had hij dezelfde![]()
Echt mensen, binnenpret op wereldniveau![]()
![]()
![]()
Raarder komen ze niet!
Die van mij is ook wel een aparte hoor. Af en toe lijkt het net dr. Pol
Mijn geluksmoment is dat ik in het deel van artikel van dagblad van het noorden dat leesbaar is als niet premium lid dat gemeente en projectontwikkelaars het niet eens worden over nieuwe woonwijk
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Oh, dat herken ik zo!
Wij zitten hier sinds de jaren 70 met de A15 die maar niet gelegd wordt. Nu hebben ze bedacht dat ze er 1 plan van maken, 3 nieuwe op- en afritten, verbreding van de A12, doortrekken van de A15 op een totaal niet logische plek én een outlet shop
Sindsdien ben ik ook tegen
Dus hulde voor alle stikstof en milieuorganisaties
Ps je kent de functie 'incognito-tabblad' op je mobiel en op Firefox? Helpt bij premium...
Wij zitten hier sinds de jaren 70 met de A15 die maar niet gelegd wordt. Nu hebben ze bedacht dat ze er 1 plan van maken, 3 nieuwe op- en afritten, verbreding van de A12, doortrekken van de A15 op een totaal niet logische plek én een outlet shop
Sindsdien ben ik ook tegen
Ps je kent de functie 'incognito-tabblad' op je mobiel en op Firefox? Helpt bij premium...
WOW, we gaan volgend jaar minder voor stroom betalen hier in DE. De prijs gaat omlaag
En we hadden minder verbruikt (oude vriezer vervangen volgens mij vrat ie echt stroom, helft aanschafprijs er al uit
) en dat toch terwijl er veel thuisgewerkt wordt.
En we hadden minder verbruikt (oude vriezer vervangen volgens mij vrat ie echt stroom, helft aanschafprijs er al uit
I like life today 
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ein-de-lijk lees ik iemand die happy is !