Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Bedankt voor al jullie tips tot zo ver :-* . Ik ga alles onderzoeken!

Ja, wat is ie knap he :smitten: . Zo leuk dat jullie dat ook vinden! Hier zet ie wel zijn arrogante smoel op maar hij kan me dus ook aankijken..... Dan smelt ik helemaal. Het is echt heel lastig om streng voor hem te zijn. En dat heeft ie af en toe wel nodig hoor, want als ik hem 1 vinger geef is mijn hele hand + arm weg :biggrin2: . Groot verschil met m'n meisjes!
dinky89 schreef: wo 17 nov 2021, 16:06 Volgens deze blog (klik) zou het kauwspeelgoed van het merk West Paw geschikt zijn voor krachtige kauwers.
Overigens stelt deze blog ook dat geen enkel speelgoed onverwoestbaar is ;)
Westpaw heb ik ook gehad, heel stevig en veilig (geen weekmakers enzo). Wel vrij prijzig, maar echt goede kwaliteit.
Ike heb zo’n nep bot gehad maar dat zijn we ooit kwijt geraakt op vakantie. En een soort beker die je kan vullen, maar die was vrij zwaar dus heb ik een keer cadeau gedaan aan iemand met een grotere hond.
Nog wel ooit gekeken naar de Qwizl maar toen had ik eigenlijk al genoeg rondzwerven :biggrin2: dus niet gedaan.
Online wel goedkoper dan in een winkel.
Siberienne schreef: wo 17 nov 2021, 21:35 Westpaw heb ik ook gehad, heel stevig en veilig (geen weekmakers enzo). Wel vrij prijzig, maar echt goede kwaliteit.
Ike heb zo’n nep bot gehad maar dat zijn we ooit kwijt geraakt op vakantie. En een soort beker die je kan vullen, maar die was vrij zwaar dus heb ik een keer cadeau gedaan aan iemand met een grotere hond.
Nog wel ooit gekeken naar de Qwizl maar toen had ik eigenlijk al genoeg rondzwerven :biggrin2: dus niet gedaan.
Online wel goedkoper dan in een winkel.
Die soort beker is hier nog steeds een van de favorieten! :D
Wist alleen niet hoe die heet dus aanraden was wat lastig :biggrin2:
Wat een knap ventje is dat geworden zeg :-*
Het enige niet eetbare waar Pippa op wou knagen zijn nylabone dingen. Maar daar kreeg zij wel flinters van af. En herten gewei vond ze ook wel wat maar ik werd helemaal eng van het geluid van die tanden over dat gewei. Was ook bang dat ze haar gebit zou beschadigen, dus dat is in de kast beland...
Jeetje, tis ook al een hele vent zeg!
Knapperd!

Hier natuurlijk ervaringsdeskundige sloopspeelgoed met een Stafford kruising. ;D

Jammer dat Sjoerd dingen opeet, dat maakt het eigenlijk wat onmogelijk.
Xavi krijgt namelijk meestal een kruiwagenband. Die zijn ook relatief snel in stukjes, maar daar doet hij wel het langst mee.
Kong extreem bal, bot en kong heeft hij ook.. maar saai idd. Blijft echter wel heel :P
Je kunt in zo'n kong ook een bullepees of zoiets steken, maar het leuker om er mee te gooien. ;D

Houdt hij van spelen met een bal?
Xavi heeft een jolly egg en een mega kneiterharde plastic bal.
Hij heeft er de grootste lol mee en ze zijn moeilijk stuk te krijgen (al zit er in de jolly egg uiteraard al een gat ::) )
De bal:

Jolly Egg:

https://youtube.com/shorts/ESbW9FZxQgU?feature=share
eelke schreef: do 18 nov 2021, 08:07 Houdt ie wel van kauwen, of houdt ie van slopen? Want als het t laatste is, bestaat er geen leuk onverwoestbaar speelgoed natuurlijk, als het doel is dat t kapot mot.
Das waar. Als ie alles dat niet stuk gaat niet leuk vind om op de kauwen, kan je blijven zoeken...
Buffelhoorn lijkt me zo hard? Hertengewei had ik, die vond hij lekker maar tot iemand zei "denk om z'n gebit, het zijn tandenkillers". Toen heb ik het weggeknikkerd....

Kophuid heeft hij vandaag gehad en vreet ie als een dolle op. Ik moet even kijken hoe zijn ontlasting hierop is. Ik ben me verder aan het verdiepen in jullie hints en tips :-*

Ballen vindt ie niet leuk. Mollen wil ie ;D ;D ;D . Nee, het is niet eens zo zeer mollen hoor, hij heeft heel veel behoefte aan knagen, dat bleek wel aan hoe ie los ging op dat kophuid! En speeltjes moeten inderdaad ook gif-vrij zijn voor ie ze hebben mag. Super bedankt voor jullie tips zo ver!
Lizzy schreef: vr 19 nov 2021, 15:22 Buffelhoorn lijkt me zo hard? Hertengewei had ik, die vond hij lekker maar tot iemand zei "denk om z'n gebit, het zijn tandenkillers". Toen heb ik het weggeknikkerd....

Kophuid heeft hij vandaag gehad en vreet ie als een dolle op. Ik moet even kijken hoe zijn ontlasting hierop is. Ik ben me verder aan het verdiepen in jullie hints en tips :-*

Ballen vindt ie niet leuk. Mollen wil ie ;D ;D ;D . Nee, het is niet eens zo zeer mollen hoor, hij heeft heel veel behoefte aan knagen, dat bleek wel aan hoe ie los ging op dat kophuid! En speeltjes moeten inderdaad ook gif-vrij zijn voor ie ze hebben mag. Super bedankt voor jullie tips zo ver!
Phemke is inmiddels 5jaar en heeft al sinds ze als pup bij ons kwam damhertgeweien om op te kauwen. Ze is inmiddels aan haar 3de gewei bezig en haar gebit ziet er prima uit.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door