Ja, wat is ie knap he

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
dinky89 schreef: ↑wo 17 nov 2021, 16:06 Volgens deze blog (klik) zou het kauwspeelgoed van het merk West Paw geschikt zijn voor krachtige kauwers.Westpaw heb ik ook gehad, heel stevig en veilig (geen weekmakers enzo). Wel vrij prijzig, maar echt goede kwaliteit.
Overigens stelt deze blog ook dat geen enkel speelgoed onverwoestbaar is![]()
Siberienne schreef: ↑wo 17 nov 2021, 21:35 Westpaw heb ik ook gehad, heel stevig en veilig (geen weekmakers enzo). Wel vrij prijzig, maar echt goede kwaliteit.Die soort beker is hier nog steeds een van de favorieten!
Ike heb zo’n nep bot gehad maar dat zijn we ooit kwijt geraakt op vakantie. En een soort beker die je kan vullen, maar die was vrij zwaar dus heb ik een keer cadeau gedaan aan iemand met een grotere hond.
Nog wel ooit gekeken naar de Qwizl maar toen had ik eigenlijk al genoeg rondzwervendus niet gedaan.
Online wel goedkoper dan in een winkel.
eelke schreef: ↑do 18 nov 2021, 08:07 Houdt ie wel van kauwen, of houdt ie van slopen? Want als het t laatste is, bestaat er geen leuk onverwoestbaar speelgoed natuurlijk, als het doel is dat t kapot mot.Das waar. Als ie alles dat niet stuk gaat niet leuk vind om op de kauwen, kan je blijven zoeken...
Lizzy schreef: ↑vr 19 nov 2021, 15:22 Buffelhoorn lijkt me zo hard? Hertengewei had ik, die vond hij lekker maar tot iemand zei "denk om z'n gebit, het zijn tandenkillers". Toen heb ik het weggeknikkerd....Phemke is inmiddels 5jaar en heeft al sinds ze als pup bij ons kwam damhertgeweien om op te kauwen. Ze is inmiddels aan haar 3de gewei bezig en haar gebit ziet er prima uit.
Kophuid heeft hij vandaag gehad en vreet ie als een dolle op. Ik moet even kijken hoe zijn ontlasting hierop is. Ik ben me verder aan het verdiepen in jullie hints en tips![]()
Ballen vindt ie niet leuk. Mollen wil ie![]()
![]()
. Nee, het is niet eens zo zeer mollen hoor, hij heeft heel veel behoefte aan knagen, dat bleek wel aan hoe ie los ging op dat kophuid! En speeltjes moeten inderdaad ook gif-vrij zijn voor ie ze hebben mag. Super bedankt voor jullie tips zo ver!