Ik heb voor Leo bio zalm. Gegrilde groenten (venkel, courgette, tomaat, ui) en rijst.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
CindyMayella schreef: ↑di 09 nov 2021, 17:07 Heb mn Indo-bloed na ruim 2 jaar maar weer eens laten sprekenZoals oma het maakt is het toch altijd het lekkerst….
Rijst, draadjes vlees (lijkt op smoor daging) en sajoer (bloemkool en witte kool)…..
Ruikt jammie… maar zo lekker als mn oma en moeder maken, dat lukt me niet……
CindyMayella schreef: ↑di 09 nov 2021, 17:07 Heb mn Indo-bloed na ruim 2 jaar maar weer eens laten sprekenLekker!….
Rijst, draadjes vlees (lijkt op smoor daging) en sajoer (bloemkool en witte kool)…..
Ruikt jammie… maar zo lekker als mn oma en moeder maken, dat lukt me niet……
Doranto schreef: ↑vr 31 dec 2021, 13:17 Even een vraagje.Ik maak er altijd balletjes van. Volgens het recept van Andy McDonald. Helaas heb ik het kookboek van hem niet bij de hand, anders had ik je dat ook nog gegeven.
Hoe bereiden jullie falafel? Ik wilde het als een soort 'gehakt' door een eenpansgerecht doen. Als je het tijdens de bereiding erbij doet, wordt het pap. Vorige keer heb ik het in wat kokosolie gebakken en op zijn laatst toegevoegd, dat ging wat beter. Maar misschien zijn er nog betere methoden? Ik heb de falafelmix van de Joannusmolen, waar ik alleen wat water aan toe hoef te voegen.
Kaela schreef: ↑vr 31 dec 2021, 15:08 Wij eten vandaag pizzaaaaaaJaaaa, wij ook.
En oliebollen![]()