Groundies heeft uitverkoop. Ik heb een paar besteld met 50% korting.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef:Groundies heeft uitverkoop. Ik heb een paar besteld met 50% korting.ik mag niet meer
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
pearlsofpassion schreef:Oh thanx!Tot het op is neem ik aan. Ik heb leren besteld in de hoop iets drogere voeten te houden. Ze zijn niet voor met het hondje maar puur voor dagelijks leven bedoeld. Dus wel door een regenbui lopen tijdens boodschappen ofzo.
Hoe lang nog en wanneer ga je ze binnen hebben? Ik twijfel een beetje of ze niet wat smal zijn... En ze zijn zo duur om het uit te proberen..Maar ze zijn zo leuk.
pearlsofpassion schreef:OK, toch niet wachten dan.Ik had de mijne zaterdagavond besteld en kreeg net bericht dat ze onderweg zijn. Groundies worden trouwens zonder verzendkosten verzonden. Ongeacht het bedrag.
Eens kijken of er wat tussen zit.
kiara schreef: ↑di 09 nov 2021, 10:23 Ik zie door de bomen het bos niet meer en zoveel pagina’sVoor mij was dat de tracker van 4 jaar geleden, maar die schijnt inmiddels niet meer zo goed te zijn . Ik heb nu winterschoenen van Senmotic besteld. Als het goed is ontvang ik ze vandaag of morgen. Ik laat wel weten wat mijn eerste indruk is.
Maar bestaat er ook een model die warm zijn en droog blijven? En iets hoger model?
Doranto schreef: ↑di 09 nov 2021, 10:36 Voor mij was dat de tracker van 4 jaar geleden, maar die schijnt inmiddels niet meer zo goed te zijn . Ik heb nu winterschoenen van Senmotic besteld. Als het goed is ontvang ik ze vandaag of morgen. Ik laat wel weten wat mijn eerste indruk is.Oké hoor het graag
dinky89 schreef: ↑di 09 nov 2021, 10:42 @Kiara: Dit is een model van wol waarbij in de tekst in ieder geval wordt aangegeven dat ze voor de winter zijn en warm zijn: https://www.wildling.shoes/en/collectio ... ordwolf-rwJa die had ik gezien maar worden ook nat
Weet niet of die valt onder jouw definitie van een 'iets hoger model'.
probleem waar we hier in het topic wel tegenaan lopen is dat er nog niet een model is gevonden die waterdicht is met wandelingen door nat gras.
src_esther schreef: ↑di 09 nov 2021, 21:08 Iemand ervaring met deze laarsjes?Nee, weer alleen dat Urberg bekend staat hier als een B-merk en wellicht dus niet zo degelijk. Heb zelf daarom nog niet aangedurfd iets van ze te bestellen
![]()