Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sam28
pearlsofpassion schreef:Ik gok een week...
;D Ik hoop het. Siepie komt soms even kijken en als Cato dan iets doet, schrikt Siepie. ;D Heul eng.
Siepie wil wel lekker komen knuffelen en is wel nieuwsgierig. Maar denk ook nog hoopvol dat het weer vertrekt. :biggrin2:
Door sam28
DSC_0297.JPG
DSC_0297.JPG (4 MiB) 1041 keer bekeken
DSC_0295.JPG
DSC_0295.JPG (3.39 MiB) 1041 keer bekeken
Whooaaa, ik kan naar buiten kijken....

:D
Door CindyMayella
Ohhhhh… wat een lief knuffeltje 🥰🥰🥰….. Hopelijk accepteert Siep dit frummeltje…. Succes!!!! Enne… meer foto’s, vind ik helemaal niet erg ;) ….
Laatst gewijzigd door CindyMayella op za 06 nov 2021, 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door pike
Ik heb helemaal niks met katten maar dit is toch wel een verschrikkelijk leuk frummeltje om naar te kijken :D Wat een scheetje!
Door sam28
Ik ging siepie zostraks nog wat eten geven en had de kamerdeur niet goed op een kier gezet. De kleine smurf stond ineens naast siepie in een smalle gang terwijl ik een bak eten in mn hand had.
Er was een kleine blaas van siepie, meer een "ik schrik me de blubbers" blaas dan een gemeende blaas.
Volgens mij schrokken we alle drie ;D

Siepie komt steeds meer kijken. Vanavond even bij haar gezeten, ze blijft op grote afstand maar is wel relaxed
Door sam28
DSC_0348.JPG
DSC_0348.JPG (511.31 KiB) 941 keer bekeken
Cato had mn bank verbouwd en was er toen in gaan liggen slapen. Siepie had eten gehad en wilde graag de kamer binnen.
Die heeft hier rond geslopen, alsof ze zo dood gemaakt kon worden door de kleine smurf. ;D ;D
Na nog een paar rondjes geslopen te hbeben ontspande ze wat.
Ineens zag ze Cato liggen en ging even kijken. Het hielp enorm dat Cato er wel wakker van werd maar niet in beweging kwam.

Siepie drentelt nog steeds wat rond hier in de zelfde ruimte als Cato...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door