Kong Kickaroo ken ik niet, ga ik naar kijken! Ik heb het hier wel vol liggen met grotere speeltjes die ze goed gebruikt. Madam vindt mijn vleesje ultra lekker.
Vannacht heeft Siepie in mijn bed geslapen, zoals gebruikelijk op mijn arm onder de dekens. Volgens mij is ze ook een paar keer bij de bench geweest waar de smurf in lag te slapen. De nacht ging goed.
Vanochtend heeft Cato haar bak leeg gegeten en staat nu aan. Siepie was in de deuropening en heeft uiteraard ook wat eten gehad. Omdat zij nog niet te dik was
Ik hoop maar dat als ze eenmaal opgewarmd is aan een Cato, ze haar overtollige vetje eraf rent.
DSC_0284.JPG (445.95 KiB) 938 keer bekeken
DSC_0285.JPG (963.58 KiB) 938 keer bekeken
Siepie heeft gebiologeerd in de deuropening zitten kijken naar Cato. Ik had haar bench open gezet zodat ze eruit kon.
Nu staat de woonkamerdeur op een klein kiertje zodat Siepie erin en eruit kan. Siepie duwde net de deur een stukje open en keek om het hoekje. Cato had het niet door of negeerde het, zij is druk met overal op klauteren, weer af springen, onder kruipen, kan ik er nog op.
Siepie vindt het heel spannend maar is wel rustig, laat zich aaien, komt kijken en vertrekt dan weer en begint te spinnen als ik bij haar ga zitten en kriebel.