Ik heb m net binnen! Ben benieuwd!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
KarenH schreef: ↑di 12 okt 2021, 14:21 Oh fout!!! Weer een boek voor mijn verlanglijst.Hahahaha
Ken je deze ook, Lizzy?
https://mediaboek.nl/luister-naar-mij.html
Ina schreef: ↑ma 18 okt 2021, 15:55 Interessant, en zoals ik al verwachte, niet alleen losse kreten maar vooral ook bewijzen.Misschien controleren ze daar beter? Maar al zit er geen Roundup in een Europese brok (die tegenwoordig graag in Polen en Hongarije worden gemaakt
Wel vraag ik me vaak af of de beoordeling over het 'Amerikaanse voer´1 op 1 naar Nederland/Europa omgezet kan worden.
Niet dat ik ook maar het idee heb dat Europeesche brokken (voer)boeren heilig zijn hoor, maar voor mijn gevoel is dat wat daar allemaal gebeurd nog vele malen groter/ondoorzichtiger/schimmiger.
Zo vaak daar recalls op voer zijn is echt bizar, terwijl dat hier toch in mindere mate is.
Dat is buiten de discussie vers/brok, want die is er voor mij niet, maar ik vind het altijd erg opvallen dat daar zoveel verschil tussen zit, of zie ik spoken?
pearlsofpassion schreef: ↑ma 18 okt 2021, 17:45 Was er niet tien jaar geleden eens een schandaal dat er geeuthaniseerde huisdieren in Hill's verwerkt werden? Ale, via vleesmeel he.Zoiets staat mij ook bij. Het merk weet ik niet, maar dat ze in brokken restanten uit vlooienbanden hadden aangetroffen ofzo
Was toen naar het schijnt alleen in de Amerikaanse versies omdat dat door de Europese wetgeving niet kon.
Al dat over epigenetica en gezonde voeding en nog zoveel meer geldt natuurlijk ook voor mensen. Spijtig genoeg helpt het weten niet bij het je eraan houden. Bij mij toch niet....![]()