Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

DSC_0852~2.JPG
DSC_0852~2.JPG (1.08 MiB) 2407 keer bekeken
DSC_1234.JPG
DSC_1234.JPG (6.47 MiB) 2407 keer bekeken
Vandaag is het precies 2 jaar geleden dat je moest gaan. Mijn lieve Ziva, mijn alles. Zo abrupt, zo oneerlijk. Je wordt nog elke dag gemist.
Ik voel me nog steeds een hondenbaasje zonder hond, zonder Ziva. :'( :'(

Ik kom weinig in dit topic, het is me veel te pijnlijk. Ook nu weer met het verlies van Lea. :'(
Wat een lieve foto’s zowel van Gentle als van Ziva. Kan me zo goed voorstellen hoezeer ze gemist worden.

Hier gaat het wel beter. Ik mis Spot nog wel maar de scherpe kantjes worden toch echt wel minder. Ik zou hem alleen zo graag nog een keer knuffelen. Shadow is lief hoor, maar niet zo’n knuffel als Spot. Dat mis ik.
sam28 schreef: zo 10 okt 2021, 08:54 Vandaag is het precies 2 jaar geleden dat je moest gaan. Mijn lieve Ziva, mijn alles. Zo abrupt, zo oneerlijk. Je wordt nog elke dag gemist.

Ik kom weinig in dit topic, het is me veel te pijnlijk. Ook nu weer met het verlies van Lea. :'(
Ik kan het begrijpen Sam. Het slijt wel iets, maar het gaat niet weg. En zeker bij Ziva was het natuurlijk ineens.

Knuffel voor jou (en voor iedereen die er eentje nodig heeft).
sam28 schreef: zo 10 okt 2021, 08:54 DSC_0852~2.JPG

DSC_1234.JPG

Vandaag is het precies 2 jaar geleden dat je moest gaan. Mijn lieve Ziva, mijn alles. Zo abrupt, zo oneerlijk. Je wordt nog elke dag gemist.

Dikke knuffel, soms zijn woorden moeilijk te vinden.
Siberienne schreef:Wat een lieve foto’s zowel van Gentle als van Ziva. Kan me zo goed voorstellen hoezeer ze gemist worden.

Hier gaat het wel beter. Ik mis Spot nog wel maar de scherpe kantjes worden toch echt wel minder. Ik zou hem alleen zo graag nog een keer knuffelen. Shadow is lief hoor, maar niet zo’n knuffel als Spot. Dat mis ik.
Herkenbaar, hoewel bij mij het korstje op de wond wel erg makkelijk los laat.
Ik heb wel iets minder moeite met Iggy, toen hij vd week ziek was merkte ik toch wel dat ik ook aan hem erg gehecht ben.
Maar ja....hij is geen Pr1mo, ik weet dat ik ze niet mag vergelijken maar dat valt niet altijd mee. Iggy is vele malen makkelijker dan Pr1mo en soms is dat fijn en soms ook niet.
KarenH schreef: di 12 okt 2021, 14:22 Vandaag is het alweer 8 maanden geleden dat ik afscheid van Pr1mo heb moeten nemen.
Gaat het ooit wennen? Waarschijnlijk niet.
Met sommige honden heb je een enorm sterke band . En je wilt niet vergelijken ,ze zijn je allemaal even lief . Maar toch zijn er soms bepaalde karaktertrekken die enorm aanspreken . Dat is tenminste hoe ik het ervaar en voel . Ik ben er inmiddels 14 verloren . En ja,altijd was er verdriet . Maar er zijn er een aantal waarbij het verdriet toch veel sterker is , en ook nooit geheel verdwijnt.
En dan gaan we straks aan pagina 100 beginnen :'( :-*
Fijn dat sommigen er zoveel steun aan hebben
Of soms een mooie herinnering delen
Of het verdriet weer even van je afschrijven
Het is deze week alweer 5 jaar geleden toen Amber ons heeft verlaten . Vijf maanden daarvoor ging Tessa . Dat was pittig , twee geliefde hondjes in zo'n korte tijd :'( beiden zijn oud geworden , hebben een mooi leven gehad. Maar het is soms een lach en soms een traan als ik de vele foto's bekijk muziek hielp en helpt mij nog steeds,om te herdenken , te huilen te lachen . Soms scrol ik snel door en kan de foto's niet zien . Het is en blijft een gemis ,al die lieverds die we helaas moeten missen . Filmpjes vind ik persoonlijk heel moeilijk om naar te kijken
smulpaap schreef: di 12 okt 2021, 22:00 Met sommige honden heb je een enorm sterke band . En je wilt niet vergelijken ,ze zijn je allemaal even lief . Maar toch zijn er soms bepaalde karaktertrekken die enorm aanspreken . Dat is tenminste hoe ik het ervaar en voel . Ik ben er inmiddels 14 verloren . En ja,altijd was er verdriet . Maar er zijn er een aantal waarbij het verdriet toch veel sterker is , en ook nooit geheel verdwijnt.
Ja, er is gewoon verschil. Ik heb nog nooit zo’n intense band gehad met een hond als met Spot. Dat verdriet is anders. Misschien ook omdat hij mij meer nodig had dan de anderen.
smulpaap schreef: di 12 okt 2021, 22:00 Met sommige honden heb je een enorm sterke band . En je wilt niet vergelijken ,ze zijn je allemaal even lief . Maar toch zijn er soms bepaalde karaktertrekken die enorm aanspreken . Dat is tenminste hoe ik het ervaar en voel . Ik ben er inmiddels 14 verloren . En ja,altijd was er verdriet . Maar er zijn er een aantal waarbij het verdriet toch veel sterker is , en ook nooit geheel verdwijnt.
Dat is waar. We hebben zoveel meegemaakt samen en hij staat voor een hele aparte periode in mijn leven.
En dat vergelijken valt niet mee, maar ik weet ook dat het niet eerlijk is en probeer het zoveel mogelijk te vermijden. Maar elke dag zeg ik wel...goh, Pr1mo zou dit of dat of dat zou Pr1mo nooit doen, hoewel ik eigenlijk vaker zeg...dat zou met Pr1mo nooit gaan. Maar goed, ik prijs me maar gelukkig dat ik hem 13 1/2 jaar in mijn leven heb gehad.

Heftig zeg, van 14 honden afscheid hebben moeten nemen, je moet toch wel een enorm groot hart hebben om er elke keer weer aan te beginnen. Ik weet het, zonder hond is ook saai, maar zoals ik er nu in sta wil ik na Iggy geen hond meer. Maar goed, dat zeg ik nu.
smulpaap schreef: di 12 okt 2021, 22:12 En dan gaan we straks aan pagina 100 beginnen :'( :-*
Fijn dat sommigen er zoveel steun aan hebben
Of soms een mooie herinnering delen
Of het verdriet weer even van je afschrijven
Het is deze week alweer 5 jaar geleden toen Amber ons heeft verlaten . Vijf maanden daarvoor ging Tessa . Dat was pittig , twee geliefde hondjes in zo'n korte tijd :'( beiden zijn oud geworden , hebben een mooi leven gehad. Maar het is soms een lach en soms een traan als ik de vele foto's bekijk muziek hielp en helpt mij nog steeds,om te herdenken , te huilen te lachen . Soms scrol ik snel door en kan de foto's niet zien . Het is en blijft een gemis ,al die lieverds die we helaas moeten missen . Filmpjes vind ik persoonlijk heel moeilijk om naar te kijken

Ja, wat een verdriet allemaal. Maar daar staat ook de vreugde tegenover hoewel dat op sommige momenten toch wel moeilijk is om dat te bedenken. Filmpjes heb ik ook moeite mee, dan leven ze nog zo. Pittig om in zo'n korte tijd van een paar honden afscheid te moeten nemen. Zelfs al zijn ze oud geworden, ik weet dat het leven een keer ophoud maar dat maakt het niet makkelijker.

Een knuffel voor een ieder die het kan gebruiken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door