Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ingeborg1958
Ik had een tijdje geleden gevraagd voor een middeltje om wat rustiger te zijn in moeilijke gesprekken. Ik heb toen Bach druppels gehaald en die werken goed.
Nu gaan ze binnenkort één en ander verbouwen hier vanwege aanpassingen voor mijn man.
Is het een goed idee om Nooshi ( jonge poes) Bach druppels voor dieren te geven?
Het zal best wel een beetje stress zijn voor haar als er veel lawaai wordt gemaakt
Door Too
Ze werken net zo snel dus als jullie zien dat ze erg onrustig wordt of het heel vervelend vindt dan kan dat snel opgelost worden.
Voor hetzelfde geld vindt ze het allemaal reuze interessant en heeft ze genoeg aan jullie aanwezigheid
Door Nikass
Wat is het verschil tussen Bach bloesems voor mensen en voor dieren? Kun je ook een overdosis geven van rescue Bach bloesems? Ik bedoel, kan een iets te grote dosering tot problemen leiden?
Door Lizzy
Volgens mij zit er geen alcohol in die voor dieren. Ik gebruik spray voor mezelf en die geef ik net zo makkelijk aan mijn honden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door