Moderator: eelke
WOOKIJacqueline schreef: Kijk wat die brok betreft: ik ga niet iets uitleggen waar ik zelf niet mee gekomen ben en waar ik het helemaal niet mee eens ben.dan snap ik dit stukje van jouw hand niet
Tja... ik heb een doodzieke pup met dikkedarm ontsteking (die later een Giardainfectie bleek te zijn...) erdoor gesleept op Duck lam/rijstje schrijft toch duidelijk dat als ze weer normaal poepen dat je ze dan weer brok geeft, mijn vraag was simpel waarom? en waarom denk je dat het zwaarder verteerd?
Hij is nu 4 jaar en geen darm problemen meer na een behoorlijk zware behandeling voor die Giarda......
volgens mij is verandering van voer nooit echt goed bij diarree. Ik krijg altijd het advies 24 uur vasten en dan rijst/kip gekookt maar ik wordt daar niet blij van.... Ik geef nu meestal een dag brinta met water en dan vanaf dag twee duck erbij ( 3x daags een half ons en per dag verdubbelen tot normaal) en pas na een dag of 3-4 als ze weer nomaal poepen weer brok. Dat verteert toch veel zwaarder dan versvlees.
Wat die brinta betreft: ik geef dat aan mijn honden als ze aan de dia zijn en da thoef jij niet te doen.Wees niet bevreesd ik zal mijn honden dat ook niet geven, maar ik ben nog steeds benieuwd wat jouw idee erachter is om het wel te doen, en wat die brinta dan voor toegevoegde waarde is bij een verstoorde darmflora.
ik vind je toon niet prettig.Ja, wat zal ik daarop zeggen, ik weet niet in welke toon jij leest maar ik denk eerder dat je mijn vragen niet prettig vind. Jammer ik was erg benieuwd naar je antwoord.