Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
Siberienne schreef: di 17 aug 2021, 21:51 Een parkeerboete terwijl ik wel betaald heb. Blijk ik verkeerde parkeerlaars gekocht te hebben. Dure hobby. Fijn hoor, zo'n 'vreemd' land met een rare taal - af en toe heb ik daar zo'n tabak van. :-X
Ben je een brave burger doe je het nog per ongeluk fout en heb je gelijk een boete te pakken. Echt niet leuk zoiets.
:(
hannabelgje schreef:Ja dat dacht ik ook. Hij had daar een andere mening over. En maar weer door pfff. Ergens deze week weer een eerste date. We zullen zien.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
He bah, is toch altijd een dingetje, iemand nog niet goed kennen en ook niet weten wat van elkaar te vinden etc. Het lijkt me allemaal heel moeilijk. Ok soms ook heel leuk en spannend maar soms ook weer frustrerend.
Nou in ieder geval veel plezier met de nieuwe date!
Door Siberienne
@kaio ik heb een klaag ingediend bij het bedrijf met dit argument, benieuwd wat ze zeggen.

Andere klaag; koop nooit een houten hondenhok van vidaXL. Expres gekozen voor hout en geen kunststof in het kader van milieu, krijgen we een bouwpakket slechter dan Ikea en wel zo een bagger kwaliteit hout dat meneer tijden bezig is geweest met de splinters verwijderen, het proberen fatsoenlijk in elkaar te krijgen ondanks kromme planken en niet kloppende constructie. Vandaag bij het bedrijf ook geklaagd maar ik snap nu waarom er geen recensies geplaatst kunnen worden op de website. Hok kostte omgerekend bijna 280 euro, geschatte waarde ruwe materiaal misschien 40? Dak bedekking is in twee stukken Ipv 1 dus dat gaat ook nooit waterdicht zijn. En het is voor buiten..
Door pearlsofpassion
Oh ja, dat merk kende ik.. ::)
Van een konijnenhok. Dat gelukkig onder afdak kwam te staan en maar voor de leuke extra was. Want als iets dat moet dienen is het idd niet geschikt... :-\
Door rosmin
Volgende week vrijdag moet onze oudere dame opnieuw onder narcose, nu vanwege bultje op flank waar ze niet vanaf kan blijven. Na biopt blijkt het om mastcellen te gaan, ‘k hoop dat ze alles goed doorstaat op haar 13, 5 jaar en dat het graad 1 is…. :-[
Door smulpaap
rosmin schreef: do 19 aug 2021, 13:10 Volgende week vrijdag moet onze oudere dame opnieuw onder narcose, nu vanwege bultje op flank waar ze niet vanaf kan blijven. Na biopt blijkt het om mastcellen te gaan, ‘k hoop dat ze alles goed doorstaat op haar 13, 5 jaar en dat het graad 1 is…. :-[
Oh bah , ik duim voor je !,
Door rosmin
P1040833.JPG
P1040833.JPG (1.87 MiB) 1026 keer bekeken
Dank voor de duimpjes,
voor nu maar even een kindernachthemd aangetrokken om likken te voorkomen.
Door Anne in Zweden
rosmin schreef: vr 20 aug 2021, 12:36 P1040833.JPG

Dank voor de duimpjes,
voor nu maar even een kindernachthemd aangetrokken om likken te voorkomen.
Och snoetje toch. Beterschap voor de zielepoot. :-*
Door hannabelgje
Ik had een wormentest besteld bij het woud en deze naar mijn vriendin met nederlands adres gestuurd. Stuurt de postbode en terug naar het woud want ik woon niet op dat adres. Echt serieus, waar bemoeit die postbode zich mee. Ik stuur zo vaak dingen naar dat adres en dat komt gewoon aan. Nu heb ik dus niks.

Door Kaio
Fozzy is niet lekker.
Die heeft blijkbaar vannacht lopen kotsen en nu zichtbaar steken in zijn maag/buik
En hij bibbert.
Nu nog een ruim uur wachten voor de DA open is......
En aangezien ik alleen thuis ben geen wandeling voor puber die dus staat te stuiteren nu ::)
Door doranto
He bah, wat naar. Hier is de kliniek altijd zeker al vanaf een uur of 8 bereikbaar. Ik hoop maar dat het niets ernstigs is en hij zich snel weer beter voelt!
Door Siberienne
hannabelgje schreef: wo 25 aug 2021, 13:38 Ik had een wormentest besteld bij het woud en deze naar mijn vriendin met nederlands adres gestuurd. Stuurt de postbode en terug naar het woud want ik woon niet op dat adres. Echt serieus, waar bemoeit die postbode zich mee. Ik stuur zo vaak dingen naar dat adres en dat komt gewoon aan. Nu heb ik dus niks. Afbeelding

Het lijkt Noorwegen wel; hier mag de postbode het officieel niet in de brievenbus doen als je naam niet op de brievenbus staat 🙄

Beterschap voor Fozzy!

Eigen klaag: ik zou zo graag eens een nacht doorslapen zonder 3-4x zeiknat wakker te worden
Door Ina
Kaio schreef: do 26 aug 2021, 07:53 Fozzy is niet lekker.
Die heeft blijkbaar vannacht lopen kotsen en nu zichtbaar steken in zijn maag/buik
En hij bibbert.
Nu nog een ruim uur wachten voor de DA open is......
En aangezien ik alleen thuis ben geen wandeling voor puber die dus staat te stuiteren nu ::)
Och, zo sneu :'(

Zo heb ik vorige week met dezelfde klachten met onze oude dame om 23.00 bij de spoedarts gezeten.
Ze was de hele dag al niet lekker....allebei trouwens niet dus ik vermoed een opgelopen virusje.
Nu ben ik niet zo dat ik bij een dagje niet lekker meteen in de stress schiet, maar om een uurtje of 9 's avonds begon ze echt onwijs te hijgen, wilde boven in haar mand liggen en ging zelfs graven :o ..... en die prinses gaat normaal staan wachten tot ik een kleedje netjes leg omdat ze er anders niet op wil liggen.

Gelukkig hielp de oplapbeurt bij de spoed goed en was het ergeste leed de volgende dag gewoon weer over.....maar pfffff, wat kan je dan een plaatsvervangende buikpijn hebben voor je beesjes

Sterkte....en hopelijk kan je snel terecht.
Door Ina
Siberienne schreef: do 26 aug 2021, 08:52 Het lijkt Noorwegen wel; hier mag de postbode het officieel niet in de brievenbus doen als je naam niet op de brievenbus staat 🙄

Beterschap voor Fozzy!

Eigen klaag: ik zou zo graag eens een nacht doorslapen zonder 3-4x zeiknat wakker te worden
Erg hé....heb je al eens de bachbloesem geprobeerd die ik de vorige keer tipte?
Echt, ik zou het een poging geven als je dat nog niet gedaan hebt.....dit is zooooooo slopend :'(
Door Siberienne
Ina schreef: do 26 aug 2021, 09:08 Erg hé....heb je al eens de bachbloesem geprobeerd die ik de vorige keer tipte?
Echt, ik zou het een poging geven als je dat nog niet gedaan hebt.....dit is zooooooo slopend :'(
Nee nog niet, rode klaver leek te helpen maar die ze hier hebben niet (meer) en het heeft ook veel te maken met een portie werkstress op het moment. In de vakantie ging het zo veel beter…

Kun je nog een keer vertellen welke het ook alweer was? Ik zit op een Noorse site te kijken waar ze Bach hebben maar daar zijn alleen vitB pilletjes onder het kopje overgang
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door