dinky89 schreef: ↑di 17 aug 2021, 18:26 Kan je die cups anders niet proberen bij je zus om te kijken of het wat is voor je een apparaat aanschaft?Die had Nespresso cupjes, jaaaa daarvan weet ik: die zijn lekker

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ingeborg1958 schreef: ↑di 17 aug 2021, 19:23 Waarom niet een bonen machine. Zijn ook echt wel te koop in een niet al te groot formaat. Verse bonen erin en altijd een heerlijk bakkie!Helemaal met je eens! Ik gooi de koffieprut trouwens bij de tuinplanten, dat doet ze goed.
En geen afval!
Ingeborg1958 schreef:Waarom niet een bonen machine. Zijn ook echt wel te koop in een niet al te groot formaat. Verse bonen erin en altijd een heerlijk bakkie!Dat is toch niet handig als je weinig koffie drinkt?
En geen afval!
MarijeEnBoomer schreef: ↑di 17 aug 2021, 23:05 Ik wil hier niet op antwoorden Lizzy. Ik dacht dat ik je beter opgevoed hadJa, je hebt me zo goed opgevoed dat ik nog steeds de Bialetti gebruik![]()
src_esther schreef: ↑wo 18 aug 2021, 07:52 Nespresso komt er bij mij niet in maar goed. Er bestaan hervulbare capsules.Niet lekker of uit principe?