Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ik heb geen antwoord op je vraag, heb geen nespresso ::) Vind de koffie wel lekker hoor maar veel te duur. Wij hebben deze koffiemaker en zijn er erg tevreden mee. Heerlijke koffie, makkelijk schoon te maken en geen onnodig afval. Je kan af en toe nog eens een andere koffie nemen voor een ander smaakje :)

https://www.simonlevelt.nl/cloer-mokkamaker-5918
MarijeEnBoomer schreef: di 17 aug 2021, 23:05 Ik wil hier niet op antwoorden Lizzy. Ik dacht dat ik je beter opgevoed had :o
Ja, je hebt me zo goed opgevoed dat ik nog steeds de Bialetti gebruik :biggrin2: . Maar ik hoef en wil geen bonenmachine. Ik ben de enige in huis die koffie drinkt en ik wilde daarom een mini apparaatje ergens in een hoekje proppen. Maar ik blijf wel bij mijn Bialetti :biggrin2: . Maar zo'n Nespresootje blijft wel lokken. Twee cupjes per dag ga ik ook niet failliet aan...

Afbeelding

Dat is bovenstaande. En een elektrische mokkamaker vind ik geen vooruitgang zeg maar :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door