Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door src_esther
pluk schreef: ma 16 aug 2021, 19:01 Wat fijn :D
Haal morgen wat lekkers voor de klussers en wandel even binnen. Deel complimentjes uit voor de strakke wandjes en gooi 'm er dan eens in. En als t niet officieel of even ertussendoor kan dan misschien wel na werktijd zonder bonnetje ::)
Ik denk dat dat een heel goed advies is. Tip: klussers zijn bijna altijd dol op lauw warme saucijzenbroodjes en dan nog een gevulde koek als toe.
Door doranto
pluk schreef: ma 16 aug 2021, 19:01 Wat fijn :D
Haal morgen wat lekkers voor de klussers en wandel even binnen. Deel complimentjes uit voor de strakke wandjes en gooi 'm er dan eens in. En als t niet officieel of even ertussendoor kan dan misschien wel na werktijd zonder bonnetje ::)
Yep, werkt (hier in ieder geval) perfect! :biggrin2:
Door pluk
src_esther schreef: ma 16 aug 2021, 19:25 Ik denk dat dat een heel goed advies is. Tip: klussers zijn bijna altijd dol op lauw warme saucijzenbroodjes en dan nog een gevulde koek als toe.
En een paar koude 0,0 biertjes of frisjes doen 't ook altijd goed.
Door sam28
src_esther schreef: ma 16 aug 2021, 19:25 Ik denk dat dat een heel goed advies is. Tip: klussers zijn bijna altijd dol op lauw warme saucijzenbroodjes en dan nog een gevulde koek als toe.
Goeie tip! Ik ga op zoek naar halal sauzijsen broodjes! ;D
Door hannabelgje
sam28 schreef:Hahahahaha, we hebben vooral lol gehad. Misschien omdat het zo pril is dat het de naam relatie nog niet mag hebben.
Lekker hoor Sam!
(Ik mag best een beetje jaloers zijn toch? Hier gaat het daten niet zo lekker helaas)

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door pluk
sam28 schreef: ma 16 aug 2021, 21:28 Goeie tip! Ik ga op zoek naar halal sauzijsen broodjes! ;D
Als je denkt dat het halal moet zijn dan zou ik kijken of er een turkse bakker in de buurt zit en daar wat halen. Zit je zeker goed.
Door sam28
hannabelgje schreef: ma 16 aug 2021, 21:44 Lekker hoor Sam!
(Ik mag best een beetje jaloers zijn toch? Hier gaat het daten niet zo lekker helaas)

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Je kunt aan de vrouwen beginnen, in mijn beleving een stuk meer relaxed dan met mannen. :biggrin2:
Maar goed, je moet het er uiteindelijk wel op kunnen ;D
Ik heb in verleden ook wel met mannen gedate maar jeetje zeg. Ik ben blij dat ik ondertussen overtuigd uit de kast ben en daarin steeds meer overtuigd raak. (dat duurde ff ;D)

En dit is ook niet de eerste vrouw waarmee ik date, wel de eerst met een goeie klik! :D
Ik wilde tinder bijna opgeven zeg maar, toen waren we een match en begon zij te praten. Een dag later waren we aan het wandelen en aan de koffie.
Door pike
dinky89 schreef: zo 15 aug 2021, 20:03 Een lepelaar is ook wel enorm gaaf om tegen te komen! Zou ik ook heel blij van worden :cool:
Wat betreft ver van huis is het hoe je het bekijkt. Vanuit natuurlijk habitat in zuid Amerika heel ver maar men vermoed dat dit exemplaar uit België komt. Dat zegt in ieder geval dagblad van het noorden https://dvhn.nl/groningen/Rode-ibis-ges ... 89813.html
Er schijnen meer exemplaren rond te vliegen. Allemaal zeer waarschijnlijk ontsnapt. Kan je op de foto zien of hij geringd is?
Door pearlsofpassion
sam28 schreef: di 17 aug 2021, 05:57 Je kunt aan de vrouwen beginnen, in mijn beleving een stuk meer relaxed dan met mannen. :biggrin2:
Maar goed, je moet het er uiteindelijk wel op kunnen ;D
Ik heb in verleden ook wel met mannen gedate maar jeetje zeg. Ik ben blij dat ik ondertussen overtuigd uit de kast ben en daarin steeds meer overtuigd raak. (dat duurde ff ;D)

En dit is ook niet de eerste vrouw waarmee ik date, wel de eerst met een goeie klik! :D
Ik wilde tinder bijna opgeven zeg maar, toen waren we een match en begon zij te praten. Een dag later waren we aan het wandelen en aan de koffie.
Ik ben echt blij voor je. Het klinkt heerlijk.
Maar ik ben toch ook gewoon gelukkig hetero hoor. Dat kan ook nog. ;D
Mannen zijn soms vermoeiend, maar hebben ook goede kanten. :P
Door dinky89
pike schreef: di 17 aug 2021, 12:06 Er schijnen meer exemplaren rond te vliegen. Allemaal zeer waarschijnlijk ontsnapt. Kan je op de foto zien of hij geringd is?
Ik heb het op mijn foto's in ieder geval niet kunnen zien aangezien hij aan het rondstappen was in redelijk hoog gras. Maar volgens deze waarneming (https://waarneming.nl/observation/223038892/) was hij geringd.
pearlsofpassion schreef: di 17 aug 2021, 12:13 Ik ben echt blij voor je. Het klinkt heerlijk.
Maar ik ben toch ook gewoon gelukkig hetero hoor. Dat kan ook nog. ;D
Mannen zijn soms vermoeiend, maar hebben ook goede kanten. :P
+1
Overigens merk ik dat ik in mijn werk altijd eerder naar de mannen toe trek dan naar de vrouwen. Heb persoonlijk sneller een klik met mannen dan met vrouwen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door