Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
Gewandeld met en gegeten bij Belgische vrienden die hier op vakantie zijn - met hun twee malamute meisjes. Gekletst, veel gelachen en Shadow had het ook prima naar zijn zin :biggrin2:
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef: zo 15 aug 2021, 22:42 Geluksmomentje van gisteravond:
IMG-20210814-WA0004.jpg

We zijn weer in Zweden :D :D :D
Yay! Välkomna! We doen hard ons best de regenwolken te verjagen, maar woensdag schijnt het de hele dag te gaan gieten. >:( Kom dus maar dinsdag of donderdag. :D :biggrin2:
Door sam28
Wat een fijne geluksmomentjes allemaal.

Naast het overlijden van Lea heb ik 2 geluksmomenten gehad de afgelopen week.. Mijn date is nog steeds heel leuk, ze heeft me zelfs 2 middagen geholpen met het behang eraf halen.

Het andere geluksmoment is gerelateerd! Want alle behang is verwijderd!!! :o :D
Wat is dat tering werk is. Het meeste van de 80 vierkante meter heb ik alleen gedaan en heb zelfs spierpijn in mijn handen, mn gezicht is een soort van chemisch verbrand ondanks alle cremepjes en ik hou overal vocht vast.
Maar wel heel erg leuk dat date 2 keer geweest is :D :D
Door sam28
Ze gaan op mn gangetje na alles opnieuw stuucken in mijn nieuwe huis! Het gangetje worden de gaten gerepareerd. Misschien, als ik lief kijk, doen ze die ook nog wel :)
Heeft 5 dagen hard werken samen met mijn grote vriend de stoommachine (McSteamy) toch nut gehad. Ze gaan namelijk morgenvroeg beginnen.
Door pluk
sam28 schreef: ma 16 aug 2021, 18:53 Ze gaan op mn gangetje na alles opnieuw stuucken in mijn nieuwe huis! Het gangetje worden de gaten gerepareerd. Misschien, als ik lief kijk, doen ze die ook nog wel :)
Heeft 5 dagen hard werken samen met mijn grote vriend de stoommachine (McSteamy) toch nut gehad. Ze gaan namelijk morgenvroeg beginnen.
Wat fijn :D
Haal morgen wat lekkers voor de klussers en wandel even binnen. Deel complimentjes uit voor de strakke wandjes en gooi 'm er dan eens in. En als t niet officieel of even ertussendoor kan dan misschien wel na werktijd zonder bonnetje ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door