Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef:Mijn meneer heeft werk, hier i Norge in zijn eigen beroep. We zijn er allebei nogal confuus van hoe snel dat nu ineens ging; hij begint over twee weken alWat super zeg, gefeliciteerd!
CindyMayella schreef:Morgen mijn laatste werkdag!!!!! En werk zowaar de hele dienst met mn managerVeel succes met je laatste werkdag en daarna genieten van de vrije dagen!… dat gebeurt nooit
…. En dan vrij tot 1 september
…
Siberienne schreef: ↑wo 11 aug 2021, 16:59 Mijn meneer heeft werk, hier i Norge in zijn eigen beroep. We zijn er allebei nogal confuus van hoe snel dat nu ineens ging; hij begint over twee weken alOh, wat geweldig! Feliciteer je meneer maar!![]()
CindyMayella schreef:Morgen mijn laatste werkdag!!!!! En werk zowaar de hele dienst met mn managerFijn. En dan nu eerst lekker vrij en daarna op naar een nieuwe toekomst!… dat gebeurt nooit
…. En dan vrij tot 1 september
…
Kaela schreef:Ik heb net de aller aller aller lekkerste frietjes ever gegeten! En ik ben zowel frietjes expert als criticus.Lekker hè, zelfgebakken frietjes, die staan hier ook altijd garant voor een geluksmomentje!
Zelf gesneden aardappelen, perfect gefrituurd, met parmezaanse kaas en knoflook en een goddelijke mayo. Ik zou hier met liefde mijn figuur voor aan de wilgen hangen!
Maar goed dat ik niet in Wageningen woon
Kaela schreef: ↑za 14 aug 2021, 18:22 Ik heb net de aller aller aller lekkerste frietjes ever gegeten! En ik ben zowel frietjes expert als criticus.Kookte Kruimig voor jullie?
Zelf gesneden aardappelen, perfect gefrituurd, met parmezaanse kaas en knoflook en een goddelijke mayo. Ik zou hier met liefde mijn figuur voor aan de wilgen hangen!
Maar goed dat ik niet in Wageningen woon![]()
dinky89 schreef: ↑zo 15 aug 2021, 16:53 Vandaag vlakbij huis een rode ibis gespotwat een prachtige vogel is dat toch.
Liep op max 10 meter aan de andere kant van de sloot rustig in het weiland te fourageren. Waren onderweg naar lauwersmeer met de auto waardoor vl spiegelreflex camera bij zich had en hem mooi op foto heeft kunnen zettenfoto's met mijn mobiel waren niet zo fantastisch
![]()
Too schreef: ↑zo 15 aug 2021, 19:35 Wauww wat bijzonder, is die niet een beetje ver van huis?Een lepelaar is ook wel enorm gaaf om tegen te komen! Zou ik ook heel blij van worden
Kom ik aan met mijn "hoera een lepelaar"![]()