Ik maakte jaren geleden ooit eens een account aan hier. Wou KVV proberen, maar getwijfeld en niet gedaan. Nu, jaren later, zijn mijn honden van toen overleden waarvoor ik dit account aanmaakte. Maar sinds kort hebben we terug een hondje. Een pup uit het asiel. Ze zou 4,5 maand zijn. Ras: mengeling van vanalles

Ik ben mij opnieuw wat aan het inlezen, en de stap genomen voor een eerste bestelling.
Heb Natuur en dier puur & Alroda puur in diepvries, verschillende diersoorten en mengelingen.
Dit krijgt ze nu een week. Verse groenten moet ik nog wat meer toevoegen. Alsook las ik nu dat bij het merk Natuur en dier puur, de pups nog supplement zink en koper zouden moeten krijgen. Dit zal volgende week maandag aankomen.
Maar nog, ik blijf onzeker over deze voeding, ik weet niet waarom...
Dan lees ik hier iedereen zo positief over kvv en barf, maar ik krijg er maar niet genoeg vertrouwen in. Is het van genoeg kwaliteit... Hoe ruik ik dat het niet bedorven is... Zal ze alle stoffen binnen krijgen...
En dan mag ik niet toevallig op artikelen botsen van salmonella en andere bacteriën enzo...
Dan hoor ik haar kokhalzen gisterenmiddag, er komt niets uit, denk ik direct dat het aan het eten ligt. Maar dan probeer ik mij te overtuigen van niet, mooie vaste kakjes en zo. Dus er lijken mij geen problemen in de buik.
Ik weet niet waarom ik dit hier schrijf, ik hoop ergens mijn onzekerheid kwijt te raken denk ik...