Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Zweden schreef: ↑do 05 aug 2021, 23:28 Het is echt de omgekeerde wereld. Hier in noordelijk Zweden is nauwelijks een mug te bekennen, de hele zomer al niet.Ik kom er aan!!![]()
Kaela schreef: ↑vr 06 aug 2021, 07:23 Ik zit nog onder de bulten van de vorige logeerpartij bij de paarden. Ik snap er niets van, 3 weken verder en ze jeuken nog.Zijn dat geen dazenbulten dan? Daar heb ik ook zeker 2-3 weken last van...
Ik vertrek zo weer naar de paarden voor een paar dagen, dus ik ben een beetje bang dat ik als een grote muggenbult thuis kom zondag.
Anne in Zweden schreef: ↑do 05 aug 2021, 23:28 Het is echt de omgekeerde wereld. Hier in noordelijk Zweden is nauwelijks een mug te bekennen, de hele zomer al niet.Vi kommer väldigt snart![]()
Kim_S schreef: ↑vr 06 aug 2021, 08:05 Zijn dat geen dazenbulten dan? Daar heb ik ook zeker 2-3 weken last van...Die heb ik ook, maar die zijn anders. Groot, heet en pijnlijk en daarna jeuk. Dit zijn hele kleine bultjes die alleen maar heel erg jeuken. Oh wel. Het leed dat paardenhobby heet
Veel plezier bij de paarden!!
dinky89 schreef:Nou ben ik absoluut geen ervaringsdeskundige maar zouden die kleine jeukende bultjes mogelijk ook kunnen komen van iets als de eikenprocessierups?Die jeuken gelukkig geen weken.
Anne in Zweden schreef: ↑do 05 aug 2021, 23:28 Het is echt de omgekeerde wereld. Hier in noordelijk Zweden is nauwelijks een mug te bekennen, de hele zomer al niet.Niet gek he, met die droogte bij jullie.![]()
pearlsofpassion schreef: ↑vr 06 aug 2021, 12:41 Niet gek he, met die droogte bij jullie.Wij hebben ook mazzel; eerst warm en droog, nu natter maar ook frisser. Voelt meer als herfst dan als augustus. Maar dus weinig muggen.
Het wordt echt een wereld van uitersten. En het zal ergens de volgebde jaren wel weer andersom zijn.
hannabelgje schreef: ↑vr 06 aug 2021, 10:15 Die jeuken gelukkig geen weken.Nou, als je extreem allergisch bent wel hoor
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk