Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Corona vaccin, ja of nee?

Ja, zeker weten
39
40%
Nee, zeker weten van niet
22
23%
Ik weet het nog niet
31
32%
Anders, namelijk
5
5%
koekje schreef: di 27 jul 2021, 23:15 Ik heb vandaag ook de 2e gehad. Waar ik van de eerste alleen de volgende dag moe was, was ik dat vandaag ineens na een paar uur al (zelfs zo erg dat ik in slaap viel op de bank) en ik heb hele stevige hoofdpijn.

Meneer had geen last van zijn 2e, in eerste instantie. Na 2 dagen haalde hij eindelijk de pleister eens van zijn arm en toen kreeg hij wel klachten aan zijn arm. Ik riep nog iets over psychisch, maar van die insinuatie werd hij best boos....Want hij had echt pijn aan zijn arm. Die pleister eraf halen zorgde natuurlijk voor rek aan weefsels.
Probeer dan maar eens je gezicht in de plooi te houden ;D
:roflmao:
Kim_S schreef: wo 28 jul 2021, 06:31 Ja dat is mannen-corona. Exponentieel erger dan mannen-griep. Maar wordt door vrouwen nog te vaak onderschat.

::) :P ;D
:biggrin2:
De meest voorkomende bijwerking is aanstelleritus volgens mij.

2e prik zit er een week in. Minder last van stijve arm gehad dan bij de 1e, maar het duurde wel langer. En beetje blèh gevoel maar na paar dagen was dat ook over.
koekje schreef: di 27 jul 2021, 23:15 Ik heb vandaag ook de 2e gehad. Waar ik van de eerste alleen de volgende dag moe was, was ik dat vandaag ineens na een paar uur al (zelfs zo erg dat ik in slaap viel op de bank) en ik heb hele stevige hoofdpijn.

Meneer had geen last van zijn 2e, in eerste instantie. Na 2 dagen haalde hij eindelijk de pleister eens van zijn arm en toen kreeg hij wel klachten aan zijn arm. Ik riep nog iets over psychisch, maar van die insinuatie werd hij best boos....Want hij had echt pijn aan zijn arm. Die pleister eraf halen zorgde natuurlijk voor rek aan weefsels.
Probeer dan maar eens je gezicht in de plooi te houden ;D
OMG ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Ik mag over een week voor mijn tweede pfizer maar wordt niet zo blij van alle verhalen hier over meer last na tweede prik. Zelf heb ik na de eerste alleen beetje last gehad van stijve/pijnlijke arm. Volgende week woensdag moet ik in de ochtend de vaccinatie halen en in de middag heb ik nog een oogonderzoek staan dus hoop heel erg dat ik er niet ineens veel last van krijg :-X

Wel erg komisch dat meneer koekje ineens last krijgt na het afhalen van de pleister na twee dagen ;D
Meneer Koekje ;D ;D

Ik zou morgen op vakantie........... 4 dagen naar Zuid Limburg....

Maar vrees dat het me niet gegund is. Ik heb me namelijk voor werk af moeten melden vandaag. Brandende keelpijn, hoog in de holtes. Dus niet echt keelpijn maar meer achter in de neus als jullie me tenminste snappen.
En ik ben dood en doodmoe.

Hopelijk is alles oververmoeidheid door leuke date, opwinding over potentieel nieuw huis en heel veel werken.

Om 9.45 de test. Gelukkig wel een priotest. Maar mijn hemel, dat mens van de GGD had echt niet vooraan gestaan bij het uitdelen van de cognitieve capaciteiten.
Hopelijk gaat de uitslag net zo snel als de vorige GGD test, die was er na 6uur al en wil vriendin dan alsnog met me 4 dagen weg.
Vanochtend lijkt het gelukkig mee te vallen. Mijn arm doet minder zeer dan bij de eerste prik, en voor de rest voel ik me alsof ik griep heb (maar dan zonder snot :biggrin2:), maar het is wel goed te doen als ik het rustig aan doe.

Komt vast goed Dinky :-*
dinky89 schreef:Ik mag over een week voor mijn tweede pfizer maar wordt niet zo blij van alle verhalen hier over meer last na tweede prik. Zelf heb ik na de eerste alleen beetje last gehad van stijve/pijnlijke arm. Volgende week woensdag moet ik in de ochtend de vaccinatie halen en in de middag heb ik nog een oogonderzoek staan dus hoop heel erg dat ik er niet ineens veel last van krijg :-X

Wel erg komisch dat meneer koekje ineens last krijgt na het afhalen van de pleister na twee dagen ;D
Ik heb er echt nauwelijks last van gehad. Ik zat midden in mijn fiets4daagse en heb het er gewoon uitgefietst lol.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

dinky89 schreef:Ik mag over een week voor mijn tweede pfizer maar wordt niet zo blij van alle verhalen hier over meer last na tweede prik. Zelf heb ik na de eerste alleen beetje last gehad van stijve/pijnlijke arm. Volgende week woensdag moet ik in de ochtend de vaccinatie halen en in de middag heb ik nog een oogonderzoek staan dus hoop heel erg dat ik er niet ineens veel last van krijg :-X

Je weet t toch niet hoor , ik had bij pfizer1 echt nul reactie, zelfs de prikplek was niet voelbaar, en nummer 2 gaf op dag 2 wel 3 uur lang een licht beurs gevoel in mijn arm meer niet.
Ik heb gister iets in mn keel gekregen onderweg naar huis, bedacht ik me op te terugweg van het testen.
Slap zijn kan komen door oververmoeidheid en oefeningen om benen sterker te maken na zweepslag.

Ik hoop het maar. Zometeen nog maar even slapen
dinky89 schreef: wo 28 jul 2021, 08:49 Ik mag over een week voor mijn tweede pfizer maar wordt niet zo blij van alle verhalen hier over meer last na tweede prik. Zelf heb ik na de eerste alleen beetje last gehad van stijve/pijnlijke arm. Volgende week woensdag moet ik in de ochtend de vaccinatie halen en in de middag heb ik nog een oogonderzoek staan dus hoop heel erg dat ik er niet ineens veel last van krijg :-X

Hier ook van beide prikken nul last. Alleen beetje gevoelige prikplek. Dus de kans dat je weinig tot niets merkt is denk ik vele malen groter.
sam28 schreef: wo 28 jul 2021, 10:38 Ik heb gister iets in mn keel gekregen onderweg naar huis, bedacht ik me op te terugweg van het testen.
Slap zijn kan komen door oververmoeidheid en oefeningen om benen sterker te maken na zweepslag.

Ik hoop het maar. Zometeen nog maar even slapen
Ik duim voor je mee dat je even lekker op vakantie kan om bij te tanken! Hopelijk zijn het inderdaad andere oorzaken waardoor je last van kwaaltjes hebt en trekken die tijdens de vakantie/komende dagen weer bij :bigarmhug:

De reacties hier over geen/weinig reactie na tweede prik stemmen mij weer wat hoopvol, dank jullie wel :-*
sam28 schreef: wo 28 jul 2021, 09:03 Meneer Koekje ;D ;D

Ik zou morgen op vakantie........... 4 dagen naar Zuid Limburg....

Maar vrees dat het me niet gegund is. Ik heb me namelijk voor werk af moeten melden vandaag. Brandende keelpijn, hoog in de holtes. Dus niet echt keelpijn maar meer achter in de neus als jullie me tenminste snappen.
En ik ben dood en doodmoe.

Hopelijk is alles oververmoeidheid door leuke date, opwinding over potentieel nieuw huis en heel veel werken.

Om 9.45 de test. Gelukkig wel een priotest. Maar mijn hemel, dat mens van de GGD had echt niet vooraan gestaan bij het uitdelen van de cognitieve capaciteiten.
Hopelijk gaat de uitslag net zo snel als de vorige GGD test, die was er na 6uur al en wil vriendin dan alsnog met me 4 dagen weg.
Hopelijk valt de test goed uit, knap je snel op en kun je gaan genieten van een paar dagen weg :-* .
Doranto schreef: Hier ook van beide prikken nul last. Alleen beetje gevoelige prikplek. Dus de kans dat je weinig tot niets merkt is denk ik vele malen groter.
+1 hier ook alleen een beetje "blauwe plek" gevoel op de prikplek bij beide keren.

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door