Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
Bericht van de brandweer Wuppertal:
Beperk uw drinkwatergebruik uit voorzorg.
De watervoorziening wordt ook beïnvloed door de stroomstoring. Levering is momenteel gegarandeerd! Aangezien we op dit moment echter niet weten hoe lang de stroomstoring zal duren, willen we u hier tijdig op wijzen.
Door Kaio
Vraag me af hoe je die berichten nog kunt meekrijgen met stroomstoring.... :g:

Wellicht nog ff met he telefoon op 4g ( als die het doet) zolang je accu het nog doet
Door Kaio
En oja ons huis heeft normaal een lage vochtigheidsgraad, best wel vaak onder de 40% . En anders hoofdzakelijk tussen 40 en 50, vanochtend : 81 % :o het voelt ook zo, zelfs deuren voelen nattig aan. Ik heb maar lekker de airco aangezet op ontvochtigen , nu 73 % . Het oja het giet buiten voor de afwisseling.

Maar goed verder niks aan de hand dus niks te klagen , ga zo maar eens navragen hoe het overal gaat
Door Kaio
GVD!
ME moet ingezet worden om ramptoeristen te weren. Er worden gewoon ook hotels daar gebeld voor een overnachting etc....
Echt waar laat de hulpdiensten hun werk doen, en ga ze niet belemmeren in hun werkzaamheden en ook nog eens mankracht en en tijd in dit soort randebielen moeten stoppen echt :-X
Echt zou bijna zeggen markeer ze goed odat je weet wie jeniet hoeftte redden, en flikker ze in het water , VIP plek!
Door Mandarijn
In Valkenburg is een brug weggeslagen en de A2 is bij Meersen voor beide kanten afgesloten. In Duitsland al 30 doden en zeker 70 vermisten. In België 6 doden
Door Mandarijn
Brandweer uit Gelderland en Brabant zijn naar Zuid-Limburg gestuurd. Wij in Limburg-Noord worden achter de hand gehouden voor hoog water in de rest van Limburg
Door Mandarijn
Roermond maakt plannen om inwoners rond de hambeek te evacueren. Zijn zo'n 500 woningen. Komt door hoge waterstand van de Maas en de Roer, waardoor overstromingen gaan komen
Door Ronald
Verschrikkelijk voor de mensen in het zuiden. En dat ramptoerisme? Zet ze ergens in een mergelgrot of zo. Lekker pittoresk. Maar dan wel onder water graag.
Ik snap het niet hè, waarom je zo nodig naar de ellende van een ander moet gaan kijken. Als je iets wilt gaan doen, ga dan helpen of zo... >:(
Door Mandarijn
In Stollberg in Nordrhein Westfalen wordt geplunderd in ondergelopen winkels ......
Door Mandarijn
Veiligheidsregio Limburg Noord verwacht vanavond 3200 kuub water per seconde dat door de Maas stroomt. In 93 was dat 3000 kuub
Door smulpaap
Kaio schreef: do 15 jul 2021, 14:01 GVD!
ME moet ingezet worden om ramptoeristen te weren. Er worden gewoon ook hotels daar gebeld voor een overnachting etc....
Echt waar laat de hulpdiensten hun werk doen, en ga ze niet belemmeren in hun werkzaamheden en ook nog eens mankracht en en tijd in dit soort randebielen moeten stoppen echt :-X
Echt zou bijna zeggen markeer ze goed odat je weet wie jeniet hoeftte redden, en flikker ze in het water , VIP plek!
Ongelooflijk toch !, :-X
Wat bezield de mensheid tegenwoordig
Door Mandarijn
Mandarijn schreef: do 15 jul 2021, 14:44 Veiligheidsregio Limburg Noord verwacht vanavond 3200 kuub water per seconde dat door de Maas stroomt. In 93 was dat 3000 kuub
De verwachting is bijgesteld naar 3370 kuub
Door KarenH
Mandarijn schreef: do 15 jul 2021, 14:34 In Stollberg in Nordrhein Westfalen wordt geplunderd in ondergelopen winkels ......
Zum kotsen.
Wat bezielt mensen toch?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door