Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
Ik was vanmorgen vroeg wakker en vroeg met werken begonnen, dus om vier uur al klaar. En toen was het zeldzaam rustig buiten. Geen luide muziek, geen krijsende kinderen. Zelfs geen normaal spelende kinderen. Ik heb een uur boekje liggen lezen in mijn hangmat en ik ben helemaal zen. Zo was het hier tot twee jaar terug bijna altijd en zo wil ik het weer!!!
Dat is zeker een geluksmomentje!
Het viel mij vandaag ook al op dat het heel rustig is in de omgeving. Weinig tot geen gekrijs, weinig tot geen geblaf... Als het maar geen stilte voor de storm is!
Het viel mij vandaag ook al op dat het heel rustig is in de omgeving. Weinig tot geen gekrijs, weinig tot geen geblaf... Als het maar geen stilte voor de storm is!
Gezien de ervaringen van de laatste paar jaar, geniet ik er gewoon van zolang het duurt!Ronald schreef: ma 14 jun 2021, 21:48 Dat is zeker een geluksmomentje!
- CindyMayella
- 5-sterren

Het voorschot van de letselschade wordt deze week uitbetaald, tegenpartij bekent volledige schuld.... nu nog wachten op het expertiserapport wat betreft de auto.... jammer genoeg is het resultaat van het ziekenhuisbezoek van gister (de gynaecoloog, waarvan ik dacht dat de afspraak was vervroegd, maar was door de SEH aangevraagd ivm het ongeluk) niet zeker te relateren aan het ongeluk (gynaecoloog kan niet bevestigen dat wat hij zag ook door het ongeluk komt).... dus da’s nog een vraagteken of we dat zo laten....
@Cindymajella
Klinkt nog een heel klein beetje dubbel maar wel fijn dat ze alvast gaan uitkeren.
Zo lekker vanaf een uur of 5 doelloos lopen klungelen, alle deuren open, er is niks zinnigs uit mijn handen gekomen ... en nu moet ik me verschrikkelijk haasten om gepoetst en al op tijd bij de tandarts te zijn
en dan toch nog even BePeejen
Klinkt nog een heel klein beetje dubbel maar wel fijn dat ze alvast gaan uitkeren.
Zo lekker vanaf een uur of 5 doelloos lopen klungelen, alle deuren open, er is niks zinnigs uit mijn handen gekomen ... en nu moet ik me verschrikkelijk haasten om gepoetst en al op tijd bij de tandarts te zijn
en dan toch nog even BePeejen
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik heb vakantie. En heb mezelf 3 weken COVID19 vrij gegeven. We blijven in Noorwegen (geen zin in COVID-reis-gedoe). Er is nog genoeg te ontdekken hier. Dus jullie horen mij voorlopig lig niet in de COVID topics 
Fijne vakantie gewenst. Geniet ervan!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

En je hebt er waarschijnlijk lekker weer bij! Veel plezier op vakantie, rust lekker uit en geniet van je prachtige land!Siberienne schreef: vr 02 jul 2021, 17:14 Ik heb vakantie. En heb mezelf 3 weken COVID19 vrij gegeven. We blijven in Noorwegen (geen zin in COVID-reis-gedoe). Er is nog genoeg te ontdekken hier. Dus jullie horen mij voorlopig lig niet in de COVID topics![]()
Fijne vakantie! Groot gelijk om dan je werk ook op internet los te laten ;-)Siberienne schreef: vr 02 jul 2021, 17:14 Ik heb vakantie. En heb mezelf 3 weken COVID19 vrij gegeven. We blijven in Noorwegen (geen zin in COVID-reis-gedoe). Er is nog genoeg te ontdekken hier. Dus jullie horen mij voorlopig lig niet in de COVID topics![]()
Geniet van je vakantie!
- Inge en Bono
- 5-sterren

Van harte gegund! Fijne vakantieSiberienne schreef: vr 02 jul 2021, 17:14 Ik heb vakantie. En heb mezelf 3 weken COVID19 vrij gegeven. We blijven in Noorwegen (geen zin in COVID-reis-gedoe). Er is nog genoeg te ontdekken hier. Dus jullie horen mij voorlopig lig niet in de COVID topics![]()
Heerlijk , geniet er vanSiberienne schreef: vr 02 jul 2021, 17:14 Ik heb vakantie. En heb mezelf 3 weken COVID19 vrij gegeven. We blijven in Noorwegen (geen zin in COVID-reis-gedoe). Er is nog genoeg te ontdekken hier. Dus jullie horen mij voorlopig lig niet in de COVID topics![]()
+1!!dinky89 schreef: vr 02 jul 2021, 17:35 Fijne vakantie! Groot gelijk om dan je werk ook op internet los te laten ;-)
Fijne vakantie! Je hebt m echt meer dan verdient!
@Siberienne
Fijne vakantie
eigen geluksmomentje, er zijn 3 elementaen getrokken bij Rox gister, ze heeft alles goed doorstaan, is nu doodmoe
Fijne vakantie
eigen geluksmomentje, er zijn 3 elementaen getrokken bij Rox gister, ze heeft alles goed doorstaan, is nu doodmoe