Dat wordt lastig hier op de Zweedse pampa. In de verste verte geen ander teefje te bekennenTanna schreef: wo 30 jun 2021, 22:03 Ze was ook bekend om haar scabreuze verhoudingen. Maar meer door de tuinen en die waren werkelijk schitterend.
Naamvraagje... Update 7 februari 2022
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Re: Naamvraagje...
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Tjonge. Heb je al een herplaatsing overwogen?
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Dat liedje van Elton John heeft daar een rol in gespeeld, denk ik. Plus het feit dat de naam op een -a eindigt, dan wordt het in onze streken vaak automatisch als vrouwennaam gezien. Maar in Rusland (en in andere Slavische landen), waar de naam vandaan komt, is het een mannennaam. Chroesjtsjov was ook een Nikita.Charlie Angel schreef: wo 30 jun 2021, 22:45 Ah, ik ken het alleen als vrouwennaam.
Maar ze is wel echt een knapperd zeg!![]()
Ze gaat een gouden plekje krijgen!!
Hahaha, gefeliciteerd Anne met de nieuwe baby!
Maar, heb je zelf wel goed dat hoofd gezien? Het is een draak van de bovenste plank! En ik kan het weten, want ik heb 2 kinders die zo kunnen kijken (nr 3 en 4)
Ik vind het wel een Brigitte.
Niet zozeer Bardot, wel Kaandorp:
Maar, heb je zelf wel goed dat hoofd gezien? Het is een draak van de bovenste plank! En ik kan het weten, want ik heb 2 kinders die zo kunnen kijken (nr 3 en 4)
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Dank je, ik voel me stukken beter nu.koekje schreef: wo 30 jun 2021, 23:36 Hahaha, gefeliciteerd Anne met de nieuwe baby!
Maar, heb je zelf wel goed dat hoofd gezien? Het is een draak van de bovenste plank! En ik kan het weten, want ik heb 2 kinders die zo kunnen kijken (nr 3 en 4)![]()
Het filmpje bekijk ik morgen. Als ik dat nu afspeel, heb ik drie blaffende honden op m'n toetsenbord die denken dat er is ingebroken.
Overigens is Brigitta natuurlijk wel een erg leuke naam! Roepnaam Gitta. Rijmt op hittepetitta.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Wegens betekenis. De giller is natuurlijk dat ze volgens de mensen van de rescue een heuse diva is, en dat al op 3,5 maandige leeftijd. Maar manlief wil desondanks geen Diva. Of nou ja, wel een diva, maar geen Diva.pearlsofpassion schreef: wo 30 jun 2021, 13:43 Ria, Pia, Sia?![]()
Laetitia
Nikita
Vita betekent 'leven', maar dan vind ik zelf Zita leuker.
Is Diva afgekeurd wegens klank, of betekenis? Dima (of Dyma) bestaat nl ook, maar is denk ik wel een jongensnaam maar meisjes stoere jongensnamen geven is 'in'..![]()
-
src_esther
- 5-sterren

Wat een heerlijk meidje. Die gaat de boel vast flink op stelten zetten.
@Tanna: Wat gebruik je daar een heerlijk woord.Tanna schreef: wo 30 jun 2021, 22:03 Ze was ook bekend om haar scabreuze verhoudingen. Maar meer door de tuinen en die waren werkelijk schitterend.
- Charlie Angel
- Moderator
Ik ken de naam vooral van de serie Nikita, da's ook een vrouw.Anne in Zweden schreef: wo 30 jun 2021, 23:24 Dat liedje van Elton John heeft daar een rol in gespeeld, denk ik. Plus het feit dat de naam op een -a eindigt, dan wordt het in onze streken vaak automatisch als vrouwennaam gezien. Maar in Rusland (en in andere Slavische landen), waar de naam vandaan komt, is het een mannennaam. Chroesjtsjov was ook een Nikita.
Maar zijn jullie al aan het voor slapen?
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik niet, ik ben nog aan het werk.Charlie Angel schreef: do 01 jul 2021, 01:05 Ik ken de naam vooral van de serie Nikita, da's ook een vrouw.![]()
Maar zijn jullie al aan het voor slapen?![]()
![]()
- CindyMayella
- 5-sterren

Britta een optie
??
Das leuk voor tante buurvrouw!
- pearlsofpassion
- Moderator
Anne in Zweden schreef: wo 30 jun 2021, 23:24 Dat liedje van Elton John heeft daar een rol in gespeeld, denk ik. Plus het feit dat de naam op een -a eindigt, dan wordt het in onze streken vaak automatisch als vrouwennaam gezien. Maar in Rusland (en in andere Slavische landen), waar de naam vandaan komt, is het een mannennaam. Chroesjtsjov was ook een Nikita.
Klinkt Britta niet als havermoutpap oid?
- CindyMayella
- 5-sterren

pearlsofpassion schreef:[quote="Anne in Zweden" post_id=3428923 time=<a href="tel:1625088280" data-original-title="" title="">1625088280</a> user_id=8213]
Dat liedje van Elton John heeft daar een rol in gespeeld, denk ik. Plus het feit dat de naam op een -a eindigt, dan wordt het in onze streken vaak automatisch als vrouwennaam gezien. Maar in Rusland (en in andere Slavische landen), waar de naam vandaan komt, is het een mannennaam. Chroesjtsjov was ook een Nikita.
Klinkt Britta niet als havermoutpap oid?
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Brinta. Maar die hebben ze volgens mij niet in Zweden. In Noorwegen heet het havregryn.pearlsofpassion schreef: do 01 jul 2021, 07:09En bij Elton John ging het dan nog waarschijnlijk over een man.
![]()
Klinkt Britta niet als havermoutpap oid?![]()
Milka; zuiverste verleiding...
Over namen; mag je best beetje flexibel in zijn toch? Mijn voorgangster hier heette Bjørn Marit. Duurde even voordat ik doorhad dat dat een vrouw was en dat het een dubbele voornaam was
Diva, blond, Zweeds; wat dacht je van Agneta
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer: