Kaela schreef: ↑ma 28 jun 2021, 06:40 Denk dat de vraag dan wordt: hoe groot acht je de kans dat je nu op kort genoege termijn een ander type mag laten zetten?Ik krijg woensdag de tweede. Ik ga nu niets meer in gang zetten om het anders te doen. Maar ik baal wel.
Voor zover ik weet doen we dat hier nog niet. En dan is 2 keer az beter dan 1 keer az.
Dat az niet meer in die publicatie zit snap ik wel, want het wordt niet meer actief gebruikt. Daar zou ik me als ik jou was niet door laten afleiden.
Al met al hadden veel mensen het liever anders gehad en dat is echt heel erg balen. Hopelijk gaat dat volgend jaar als herhalingen nodig blijken beter.
Maar goed. De eerste keer heb ik nergens last van gehad (ja, wel van heel veel indrukken van mensen, maar geen pijn, zweet, koorts of wat dan ook van de prik) wat uiteindelijk resulteerde in een onwelwording.
Ik neem dit keer wel muziek en oortjes mee en ik ga niet meer midden in het gangpad zitten. Gewoon ergens lekker in een hoekje. Misschien dat dat helpt.