Afgelopen vrijdag mijn Janssenprik gehad. Zaterdag het gevoel alsof ik flink was doorgezakt, maar dat was ‘s avonds weer over

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
src_esther schreef: ↑ma 31 mei 2021, 16:20 Bij mij kwam ca. 2 uur na maken van afspraak een SMS bevestiging. De kwam geloof ik nog later. Ik vermoed dat het met messagequeues werkt en dat kan altijd ff duren. Mocht je dus alsnog bevestiging krijgen even 1 van de 2 afspraken afzeggen zodat iemand anders nog terecht kan.Heb een uurtje geleden een sms en mail voor de afspraakbevestiging gekregen. Voor de telefonische afspraak, die ik online had gemaakt is verdwenen in de krochten van het internet.
zurca schreef: ↑ma 31 mei 2021, 19:38 Ik mag ook en ik weet het nog steeds niet of ik wel of niet wil...
Ben 'bang' om 'm te halen maar ook' bang' om 'm niet te halen... * zucht *
Ina schreef: ↑ma 31 mei 2021, 20:56 Mijn Janssen is ook gezet.....nog wel met wat hiccups maar dat lag niet aan JanssenIk ben blij dat ik dit lees. Ik vond het ook knap pijnlijk en m'n arm werd daarna ook direct pijnlijk en stijf en bewegen deed gewoon zeer! Gelijk al! Dat was na een kwartiertje wel weer weg.![]()
Moet wel zeggen dat ik de prik 'tegen vond vallen'
Iedereen die je spreekt zegt "je voelt er niks van, stelt allemaal niks voor...." en nee, het prikje voel je niet.....maar het inspuiten was echt wel even een rot gevoel
Volgens de prikmevrouw klopte dat....Janssen schijnt het vervelendst te zijn om ingespoten te krijgen......maar verder (nog) niks aan het handje, voel nu ook geen prikplek of wat dan ook, dus hopelijk blijft dat zo![]()
Doranto schreef: ↑ma 31 mei 2021, 19:10 Fijn! Dan ben jij dus klaar nu. Ik moet de 7de de 2de prik halen.Beter zo dan de 2de je 7de prik moeten halen, toch?
Lizzy schreef: ↑ma 31 mei 2021, 21:13 Ik ben blij dat ik dit lees. Ik vond het ook knap pijnlijk en m'n arm werd daarna ook direct pijnlijk en stijf en bewegen deed gewoon zeer! Gelijk al! Dat was na een kwartiertje wel weer weg.Haha, ik vond het ook pijnlijk! Ik schrok daar een beetje van en toen spande ik mijn arm helemaal strak aan. Daar ging het niet beter van
Wanneer is de jouwe gezet?
Ronald schreef: ↑ma 31 mei 2021, 21:18 Beter zo dan de 2de je 7de prik moeten halen, toch?Ik ben er nu 2 dagen zeer intensief mee bezig en de reden is dat je krijgt wat er voor handen is. Er is dus geen strategie. Het gaat nu puur om de massa. Ze kijken wat geleverd is, hoeveel mensen in dat jaar geboren is en dan wordt het verdeelt. Ik heb gepoogd om 1 op 1 te ruilen maar ook dat wordt niet toegelaten. Ik heb meerdere malen contact gehad met de RIVM en de GGD met de vraag wanneer je dan mag gaan kiezen in de veegrondes en ook daar kwam het antwoord op; het wordt toegewezen. Als vriendlief niet in het onderwijs werkzaam was als docent met leeftijdscategorie 16-20 had ik het niet gedaan. Maar als dadelijk in het najaar de scholen echt weer open gaan vind ik het risico dat hij het mee neemt naar huis te groot. En daar zit mijn twijfel. Even daar gelaten dat ik als kind serieus trauma's heb opgelopen nav prikken en dan is het heel fijn als je maar 1 keer hoeft maar helaas ik moet 2x. Ik sta dus echt niet te juichen. Stemming hier in huis is dan ook al 2 dagen ver beneden vriespunt.
Ik snap nog steeds niet waarom je niet mag kiezen welke je wilt. Ik heb tot nu toe geen argumenten gezien waarom een bepaald vaccin aan een bepaalde groep mensen gegeven gaat worden en waarom een bepaald vaccin juist niet gegeven gaat worden. Ja, AZ. Maar volgens mij hebben tot nu toe alle vaccins min of meer mogelijke bijwerkingen met trombose. Alleen weten we nu hoe het opgelost moet worden.