Ohh wat een meisje! MooiErna schreef: za 15 mei 2021, 11:35 Het werd ook wel tijd voor een foto van de zus van Sjoerd toch..
Dit is Jennie.
Mogen wij even aan u voorstellen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Inge en Bono
- 5-sterren

Re: Mogen wij even aan u voorstellen?
Kleine jongetjes worden groot
. Sjoerd oefent alvast voor later:
Wat is hij al groot geworden!
Waar is dat kleine pupje gebleven?
Waar is dat kleine pupje gebleven?
Ja geen ideedinky89 schreef: do 27 mei 2021, 15:02 Wat is hij al groot geworden!![]()
Waar is dat kleine pupje gebleven?![]()
Hij weegt gewoon 18,4 kg
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Hij moet nog een beetje werken aan z'n voorspel
Wat is ie groot!
Wat is ie groot!
Hij heeft “the moves”, maar hij moet nog een beetje werken aan zijn positionering. Vanaf de zijkant wordt het niks natuurlijk.

Fritzi vindt het een beetje lang durenAnne in Zweden schreef: do 27 mei 2021, 15:41 Hij moet nog een beetje werken aan z'n voorspel![]()
Wat is ie groot!![]()
Hij heeft the movesMillyMol schreef: do 27 mei 2021, 15:53 Hij heeft “the moves”, maar hij moet nog een beetje werken aan zijn positionering. Vanaf de zijkant wordt het niks natuurlijk.![]()
![]()
Voor nu ben ik blij dat hij de zijkant nog interessant vindt MillyMol
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Dan doet ie iets niet goed.
Jeetje, wat is ie groot!
Whahahahaha
Hij is nog jong he, hij moet het nog leren
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik zat net van de week te denken, eerst moest ik HEUL veel bijlezen, maar afgelopen tijd was het wat stil, fijn weer een update!
Maarreh... Gaat dat strakjes goed met Sjoerd?
Volgens mij heeft hij je website nog niet gelezen dat je gestopt bent met fokken

Maarreh... Gaat dat strakjes goed met Sjoerd?
Fenixjuh schreef: do 27 mei 2021, 23:06 Ik zat net van de week te denken, eerst moest ik HEUL veel bijlezen, maar afgelopen tijd was het wat stil, fijn weer een update!
Maarreh... Gaat dat strakjes goed met Sjoerd?Volgens mij heeft hij je website nog niet gelezen dat je gestopt bent met fokken
![]()
![]()
Hij is ook niet gestopt met fokken hoor. Tenminste, dat hopen we niet
Ik ga Fritzi laten castreren na deze loopsheid. Dat zat al in de planning want ze wordt krap iedere 6 maanden loops en de schijnzwangerschap wordt er iedere loopsheid ingewikkelder op. Ze wil gewoon 2,5 maanden lang niks. Ja, eten. Maar verder gewoon niks. We kunnen precies zien wanneer de pups afgespeend zijn, dan gaat hier serieus het dak eraf en springt ze echt als een pingpongbal door het huis. Maar tot die tijd ligt ze op de bank te niksen. En met de frequentie waarop zij loops wordt, vinden wij dat niet leuk meer, voor niemand niet. Biscuit loopt ook echt 2,5 maand met d'r ziel onder de arm. En Fritzi is nu ruim 8. Dus de angst voor een BMO neemt toe. Ik wilde alsmaar niet want Fritzi heeft ongelofelijk veel aanleg om dik te worden en met die kapotte plat-voet is het laatste wat je wil dat ze dik wordt
*dit is niet de bedoeling* *gauw camera pakken en filmen dus *Lizzy schreef: do 27 mei 2021, 14:59 Kleine jongetjes worden groot. Sjoerd oefent alvast voor later:
Dat snoetje van hem ook, terwijl je dat zegt
En volgens mij heeft Fritzi zoiets van Mam leg dat stomme ding weg en doe iets
Whahaha...."Fritz, het zou prettig zijn als jij hem ook nog even corrigeert"
*Fritz .... draait haar kont naar hem toe en kwispelt vrolijk verder

*Fritz .... draait haar kont naar hem toe en kwispelt vrolijk verder