God wat mis ik dit....
met ons 3tjes
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: met ons 3tjes
Dat geloof ik maar al te best

Maar wat een geweldig mooie foto
Maar wat een geweldig mooie foto
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Wat een emotionele foto... Gentle met een grijs snoetje - volgens mij heb ik hem alleen maar als pupperd gezien op BP, of als jonge adonis hoogstens. Wat een prachtige volwassen blik... Het zijn/waren echt jouw mannen, hè. Heerlijk.me and my boys schreef: vr 21 mei 2021, 18:42 We hebben/ hadden het wel mooi gerooid met zn 3tjes...
God wat mis ik dit....![]()
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ja als jonge bink ook....tot een jaar of 5 denk ik....Anne in Zweden schreef: vr 21 mei 2021, 20:44 Wat een emotionele foto... Gentle met een grijs snoetje - volgens mij heb ik hem alleen maar als pupperd gezien op BP, of als jonge adonis hoogstens. Wat een prachtige volwassen blik... Het zijn/waren echt jouw mannen, hè. Heerlijk.
Ik had jaren een gouden trio...Weirdo, Zimba en Da vinci.....Weirdo helaas maar 6 geworden...
Daarna kwam Gentle erbij....Nu Vinnie nog...mijn oudste hondje....
Voor hun had ik Ramon, een tervueren....10 geworden ook botkanker...
Maar jeetje zeg, wat een stel jongens heb ik gehad...
Nu dubbel zo genieten van Vinnie......
Wat een schitterende foto, Ellen.
Mooie foto Ellen, heeft Mike die gemaakt? Het voelt zo dubbel he met een oudere hond, die je steeds ouder ziet worden. Die vragen, die twijfels, die onzekerheid, maar ook al die liefde, dat vertrouwen en die rust.
Geniet samen met Vinnie!
Geniet samen met Vinnie!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Mike gemaakt id!Borke schreef: za 22 mei 2021, 11:06 Mooie foto Ellen, heeft Mike die gemaakt? Het voelt zo dubbel he met een oudere hond, die je steeds ouder ziet worden. Die vragen, die twijfels, die onzekerheid, maar ook al die liefde, dat vertrouwen en die rust.
Geniet samen met Vinnie!
Werken nog steeds samen
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Prachtige foto 
Schitterende foto Ellen
Ik heb een soortgelijke foto. Met mijn Hollandse herder reu , we namen afscheid , zijn allerlaatste wandeling . Twee dagen daarna,lieten we hem gaan .
Ik heb een soortgelijke foto. Met mijn Hollandse herder reu , we namen afscheid , zijn allerlaatste wandeling . Twee dagen daarna,lieten we hem gaan .