Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Inge en Bono schreef: ↑wo 12 mei 2021, 18:12 Ik heb gisteren AZ2 gehad. Wel een beetje gevoelige prikplek, maar niet te vergelijken met de 1e.Ja dat hoor ik al veel vaker, dat is wel echt fijn, niet weer zo'n ziekteronde onder zorgmedewerkers
evelyn02 schreef: ↑do 13 mei 2021, 09:51 Ik hoorde tijdens de persconferentie (vragenronde) dat De Jonge advies heeft gevraagd aan de Gezondheidsraad of de termijn tussen de twee AZ injecties verkort kan worden naar 6 weken (ipv 12 weken). Ik had toch gehoord dat er aanwijzingen zijn dat AZ beter werkt bij langer interval? Volgens mij willen ze dit om meer AZ te kunnen afzetten. Zeker mensen die een coronapaspoort nodig hebben, vinden het niet handig 12 weken te moeten wachten. Maar of dat een goede reden is?Volgens mij maakt het voor de hoeveelheid die dan afgezet kan worden niets uit omdat de leeftijdsgroep (mensen > 60 jaar) niet gewijzigd is. Hooguit is die groep sneller gevaccineerd.
Ben benieuwd naar het advies.
hannabelgje schreef: ↑vr 14 mei 2021, 09:21 Mijn papa heeft vandaag zijn tweede pfizer gehad. Die is voorlopig klaar. Mijn mama krijgt em eind van de maand.Fijn. Dat is toch een geruststelling hè.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk