Mogen wij even aan u voorstellen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Mogen wij even aan u voorstellen?
Oranje tuig is gearriveerd!
Staat ‘m goed!
Ja, veel beter he! Hij ziet er nu ook niet meer zo uit als een rollade
En gewoon omdat het kan.....
Wat een lekker ding is het toch.
Hij heeft een zachte uitdrukking in zijn ogen vind ik.
Hij heeft een zachte uitdrukking in zijn ogen vind ik.
Staat hem goed!
Ik denk "wat is ie lekker rustig. Wat ligt hij heerlijk tevreden te kauwen". Ik dacht op z'n speeltje. Bleek dus dat ie lekker lag te kauwen op Leo z'n oortjes
. Weet nog niet hoe ik dat zo het beste uit ga leggen aan Le.... 
Tsss. Ik heb nog zo geprobeerd om je te waarschuwen voor stille honden.Lizzy schreef: vr 07 mei 2021, 13:38 Ik denk "wat is ie lekker rustig. Wat ligt hij heerlijk tevreden te kauwen". Ik dacht op z'n speeltje. Bleek dus dat ie lekker lag te kauwen op Leo z'n oortjes. Weet nog niet hoe ik dat zo het beste uit ga leggen aan Le....
![]()
Lizzy schreef: vr 07 mei 2021, 13:38 Ik denk "wat is ie lekker rustig. Wat ligt hij heerlijk tevreden te kauwen". Ik dacht op z'n speeltje. Bleek dus dat ie lekker lag te kauwen op Leo z'n oortjes. Weet nog niet hoe ik dat zo het beste uit ga leggen aan Le....
![]()
Je geeft een van je andere lieve honden de schuld.
Wees maar blij dat hij ze niet heeft ingeslikt!
Oeps dat is heel gevaarlijk lekker rustig zijn....Lizzy schreef: vr 07 mei 2021, 13:38 Ik denk "wat is ie lekker rustig. Wat ligt hij heerlijk tevreden te kauwen". Ik dacht op z'n speeltje. Bleek dus dat ie lekker lag te kauwen op Leo z'n oortjes. Weet nog niet hoe ik dat zo het beste uit ga leggen aan Le....
![]()
Succes met je uitleg aan Leo
Ik heb gezegd "eigen schuld, je hebt het dusdanig laten slingeren dat ie erbij kon". Dat slikte Leo
. Ja, tis toch ook zo? 
Wat een gevaarlijk hoog smeltgehalteLizzy schreef: vr 07 mei 2021, 11:49 Ja, veel beter he! Hij ziet er nu ook niet meer zo uit als een rollade![]()
Sjoerd23.jpg
Heel mooi! Even het oranje lijntje wegshoppen en hij kan zo aan de muur!Lizzy schreef: vr 07 mei 2021, 11:49 Ja, veel beter he! Hij ziet er nu ook niet meer zo uit als een rollade![]()
Sjoerd23.jpg
Wat een knappert
En dat nieuwe tuigje staat hem heel goed!
Gelukkig maar dat hij die oortjes niet ingeslikt heeft.
En dat nieuwe tuigje staat hem heel goed!
Gelukkig maar dat hij die oortjes niet ingeslikt heeft.
Ja, dat is zeker een geluk!
Sjoerd houdt van contact liggen. Is niet Biscuit's ding. Dit vindt ze mooi zat zo.
Sjoerd houdt van contact liggen. Is niet Biscuit's ding. Dit vindt ze mooi zat zo.