Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door amber2
Heb even 2 vraagjes:
-Hebben katten (net als honden) naast vlees en bot perse een klein beetje rijst/groente nodig voor de vezels? Of is dat niet nodig?
-Kan het kwaad als een kat zijn vlees direct opeet als het uit de koelkast komt? Er staat altijd dat je het op kamertemperatuur moet geven, maar misschien staat dat er alleen op voor de zekerheid omdat sommige dieren overgeven als het te koud is oid? Ik doe er wel altijd een klein beetje heet kraanwater op, maar het blijft natuurlijk een stuk kouder dan kamertemp.
Dank voor jullie reacties!
Door sylvia
Mijn katten krijgen geen rijst of groenten, en ze krijgen hun eten altijd zo uit de koelkast, voor de kittens verwarm ik het au bain marie maar dat is meer omdat die eten op lichaamstemperatuur zijn gewend.
Door Nelly
Mijn katten krijgen ook geen rijst of groenten, hoewel Mistral weleens een bord van een van ons wil aflikken als wij gegeten hebben, maar da's gewoon een maffe kat ;D. Hun eten krijgen ze altijd op kamertemperatuur.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door