Wij gaan dus kuikens van de buren krijgen, maar de vraag is hoeveel. Wij dachten aan drie, een andere buuf riep: neeee, nooit een oneven aantal doen! Nou heeft die buuf geen verstand van kippen, dus vraag ik het hier maar even.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pearlsofpassion schreef: ↑ma 26 apr 2021, 15:12 Volgens mij niet.. Eentje erbij is niet verstandig, maar 3 kan denk ik perfect..Zo hebben we dat de vorige keer ook gedaan inderdaad, zowel in de ren als in het hok gescheiden houden, maar wel met zichtcontact door het gaas heen. Is perfect gegaan. Overigens vind ik het wel interessant om te zien dat zowel de witjes (Hadewych en Philomène (die echt heerlijk hondsbrutaal is
De leeftijd waarop is wel nog iets om op te letten, maar dat is me niet geheel duidelijk eerlijk gezegd. Sommigen zeggen dat het al heel jong kan, anderen zeggen minstens 16 weken. Ik weet het niet meer eerlijk gezegd. Ik zou zien dat je een deel ren kan afschermen met een hokje erin zodat ze zo aan elkaar kunnen wennen moest dat nodig zijn... Misschien is dat zowiezo wel de veiligste manier.
pearlsofpassion schreef:Mooi Hanna!Lol lelijk zijn ze hè
Alhoewel, op die leeftijd vind ik ze eigenlijk niet zo mooi..![]()