Of acht de dierenarts cushing gewoon het meest voor de hand liggend?
Fijn dat het vannacht goed is gegaan

Moderator: Lizzy
lberghoef schreef:Wat een toeval! En het breekt je echt op he, die nachten. Zelfs de nachten dat het goed gaat slaap ik maar half omdat ik bij ieder geluidje denk dat ze eruit wil.Geef je alleen ‘s avonds havermout of ook overdag? De buik van mijn hond begint nl ook flink te rommelen na het eten van havermout, dus dat krijgt ze niet meer.
Hier gaat het goed als ik op een vast schema 5 kleine beetjes per dag eten geef. De laatste maaltijd zo laat mogelijk met een lepel gekookte havermout erdoor.
Als ik ook maar iets van het schema afwijk gaat het mis. Dit is natuurlijk niet te doen als je buitenshuis werkt.
lberghoef schreef: ↑do 29 apr 2021, 19:41 De havermout geef ik pas sinds kort en hier helpt het juist om de nacht door te komen.Ah oké, dat is dan gunstig. Elke nacht je bed uitmoeten is geen pretje... Mijn hond krijgt bij bepaalde voeding ook een borrelbuik maar heeft dan ook geen last van diarree. Blijkbaar reageert ze ergens gevoelig op maar waarop ben ik nog niet helemaal uit. Sowieso graan en gevogelte. Rund gaat goed maar ook niet bij elk merk.
Als ik het niet doe maakt ze me om 4 uur wakker...