Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef: ↑do 01 apr 2021, 07:43Veel plezier met opvoeden - ik vind dat de zoon van Jelle nu al kijkt alsof hij denkt: lul jij maar lekker een eind weg, ik zie wel wat ik doe.
Billy x Tina.jpg
Maar echt een andere uitstraling als de zoon van Jelle:
Sjoerd2.jpg
Prachtig he, dat verschil! Ik vind het zo gaaf!
Lizzy schreef:Hahahaha, "wat vies"Oooh Jak!!!! Ik ben ook zo blij dat ik op mijn werk geen catheters hoef in te brengen, ik vind het echt ranzig. Dat dan moeten schoonmaken, nope. Ik vraag me ook af hoe het kan dat ik pas rond mijn 40e bedacht heb dat ik toch liever een vrouw wil![]()
![]()
Ja, ze kunnen inderdaad nogal groene klodders rond smijten. Toch is dat eigenlijk alleen op een specifieke leeftijd. En als je ze vers voert, dan valt dat serieus reuze mee. En als het even niet mee zit, dan ff lekker spoelen met Echinacea.
Lizzy schreef:Prachtig he, dat verschil! Ik vind het zo gaaf!Heel gaaf! Nu al echte eigen karaktertjes!
sam28 schreef: ↑do 01 apr 2021, 17:33 Maar echtBen jij al 40?! Ik had het idee dat je ergens in de twintig was!![]()
![]()
![]()
Oooh Jak!!!! Ik ben ook zo blij dat ik op mijn werk geen catheters hoef in te brengen, ik vind het echt ranzig. Dat dan moeten schoonmaken, nope. Ik vraag me ook af hoe het kan dat ik pas rond mijn 40e bedacht heb dat ik toch liever een vrouw wil![]()
Maar een reuenlijf en kop vind ik echt super gaaf, ik val wel op dat grovere.En Ziva was zo'n petite dame
![]()
![]()
Heel gaaf! Nu al echte eigen karaktertjes!
Anne in Zweden schreef:[quote=sam28 post_id=3423008 time=<a href="tel:1617291207" data-original-title="" title="">1617291207</a> user_id=2752]Ben jij al 40?! Ik had het idee dat je ergens in de twintig was!
Maar echt![]()
![]()
![]()
Oooh Jak!!!! Ik ben ook zo blij dat ik op mijn werk geen catheters hoef in te brengen, ik vind het echt ranzig. Dat dan moeten schoonmaken, nope. Ik vraag me ook af hoe het kan dat ik pas rond mijn 40e bedacht heb dat ik toch liever een vrouw wil![]()
Maar een reuenlijf en kop vind ik echt super gaaf, ik val wel op dat grovere.En Ziva was zo'n petite dame
![]()
![]()
Heel gaaf! Nu al echte eigen karaktertjes!