Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3422880
Lizzy schreef: wo 31 mar 2021, 14:21 Nee, Sjoerd is niet van het geïmporteerde sperma van Guinness. De moeder van Sjoerd is Tina (Namara's Action Plan) en de vader is Jelle (Namara's Red Sky at Night). Tina is de LUA (Erna noemt haar ook Tina de LUA). Sjoerd heeft wel een mooi laag COI! En hij eet vers. En hij wordt getiterd :cool:

Hoe mijn meiden dit gaan vinden? Ja, dat zal wel even wennen worden voor de prinsesjes. Maar ik denk dat het wel gauw goed komt. Ze zijn het natuurlijk ook wel gewend in die zin, ik heb regelmatig reutjes uit mijn nestje te logeren. Nou zijn dat natuurlijk volwassen honden maar ze hebben hier geen specifieke tegenzin in pups :biggrin2:

Sjoerd lijkt qua oogopslag het meest op z'n vader :biggrin2:

Dit is papa Jelle:

Jelle1.jpg

Dit is mama Tina-de-LUA:

Tina.jpg

Tina1.jpg

Maar goed, nee, op zich lag dit ook niet in de lijn der bedoelingen. We wilde zelfs naar een kleiner ras. Wel een reu. Geen teven-castratie-dilemma's meer enzo. En Leo wil al heel lang weer een reu (en liefst een bruine Dalmaat). En toen zag Leo foto's van Sjoerd en wilde hij Erna gaan bellen.... Ik had nee gezegd. Moeilijk. Maar ik ging verstandig doen. We gingen toch kijken (onverstandig), omdat ik dit uitzonderlijke mooie LUA nestje van Erna met eigen ogen wilde zien. Ja en dat moet je niet doen he.... Ik ging keihard voor gaas. Ik pak hem op, hij kijkt me in de ogen en begint te zoenen. Ik zette hem nog gauw op de grond. Maar ja.... te laat.... Nou ja, toen Erna gevraagd of hij bij ons mocht komen wonen. En dat mocht :circle: :circle:

We zijn stik gelukkig! En een beetje zenuwachtig. Jezus, weer een pup opvoeden :o :o :biggrin2:
tja puppies kijken terwijl het geen echte nee is ::) ...
Maar knappe ouders, en die foto van ma ;D

En ja pup opvoeden, ik heb nog wel een aantal tips (of 1000 :biggrin2: ). Nee zonder gekheid , was hier ook best lang geleden, 9 jaar. Dus was ook wel echt even wennen en uiteraard toch weer alles anders...
Maar wel superleuk :D (meestal :P )
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3422894
Wat leuk, Lizzy (en Leo natuurlijk)

Gefeliciteerd met Sjoerd! En uit ervaring weet ik dat de namen Jelle en Sjoerd worden gegeven aan best wel lastige jongens... Met een gebruiksaanwijzing... Die regelmatig verandert ;D
Door Lizzy
#3422899
Ronald schreef: wo 31 mar 2021, 17:13 Wat leuk, Lizzy (en Leo natuurlijk)

Gefeliciteerd met Sjoerd! En uit ervaring weet ik dat de namen Jelle en Sjoerd worden gegeven aan best wel lastige jongens... Met een gebruiksaanwijzing... Die regelmatig verandert ;D
Ohw Ronald, ik moet hier echt om lachen, om dit bericht ;D . Hoe is het mogelijk he???! Maar ze zijn ook heeeeeeeeeel lief, dus dat komt helemaal goed ;D :-*
Gebruikersavatar
Door sam28
#3422901
OOOOhhhhhhh, Lizzy!!!!!!! Wat gáááf!!!
Wat een snoepje!!!!!!!!
Nu ben ik ook week vanbinnen!!!

:smitten: :smitten: :smitten:

En je moet geen pup opvoeden maar een reu :o :plas:
Ik vind reuen prachtig maar wat eronder aan hangt wat vies. ;D ;D
Geef mij maar een tevenbuik :smitten:

Maar deze och och :smitten: wat een mooierd!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door