Humor in tijden van Corona
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Humor in tijden van Corona
[emoji1787][emoji1787][emoji1787]
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

(eh is wel heel groot
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Niet helemaal Corona maar nogal een ‘hot topic’ hier; je wil niet weten wat er in het dorp allemaal zichtbaar wordt nou de sneeuw smelt..
Sneeuw? Het is hier korte broeken weer 
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
- -Annemarie-
- 5-sterren

Siberienne schreef:
Iemand nog tanken? Eenmaal... andermaal....
Oeps
Tsja, ik snap het ergens wel, in Duitsland tanken is ook gewoon een stuk voordeliger.
Je kunt er natuurlijk op wachten dat dit gebeurt, als Duitsland zegt dat je vanaf morgen alleen nog met een negatieve test het land in mag...
(Waarom niet gewoon per direct denk ik dan...)
Tsja, ik snap het ergens wel, in Duitsland tanken is ook gewoon een stuk voordeliger.
Je kunt er natuurlijk op wachten dat dit gebeurt, als Duitsland zegt dat je vanaf morgen alleen nog met een negatieve test het land in mag...
ik zit ook met de gebakken peren door dit eigenlijk ook wel plotselinge besluit. Heb als zzpér een bedrijfje in NL en doe ook veel andere dingen in NL(nouja veel is natuurlijk relatief maar alles zit in NLKim_S schreef: ma 05 apr 2021, 14:10 Oeps![]()
Je kunt er natuurlijk op wachten dat dit gebeurt, als Duitsland zegt dat je vanaf morgen alleen nog met een negatieve test het land in mag...![]()
Zelfs sommige wandelroutes met de honden gaan hier van De naar nl, naar de naar nl naar de in een wandeling