Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
Inmiddels gaat het best wel weer goed. Ik was vooral ook geschrokken van de snelheid waarmee het ziekenhuis reageerde... Dat is meestal geen goed nieuws.

Ja, ik ben met ene nieuwe klus bezig. Heel interessant, heel veel techniek en heel veel met mensen praten. Je kunt mij niet blijer krijgen! Ik hoef, vanwege corona, niet het hele land door te crossen, maar ik kan wel weer mensen in real life ontmoeten. En alleen dat is al een verademing.

Maar even wachten wat het holterkastje gaat vinden. Als het al iets gaat vinden.
Door smulpaap
Eef+Stippels schreef: di 23 mar 2021, 18:56 Met Bella bij de da geweest omdat ze niet lekker liep: waarschijnlijk een gescheurde kruisband :-\
Alsof ze al niet genoeg heeft meegemaakt :-X

@Pike; hoe is het bij Mandigers gegaan?

@Hanna; jeetje een half jaar blaasontsteking :( Hopelijk ben je er nu vanaf!

@Ronald; bah wat schrikken!
:bigarmhug:
Oh jee , arme Bella. En nu ? Eerst rust en pijnstilling, of opereren?
Door smulpaap
Ronald schreef: di 23 mar 2021, 19:14 Inmiddels gaat het best wel weer goed. Ik was vooral ook geschrokken van de snelheid waarmee het ziekenhuis reageerde... Dat is meestal geen goed nieuws.

Ja, ik ben met ene nieuwe klus bezig. Heel interessant, heel veel techniek en heel veel met mensen praten. Je kunt mij niet blijer krijgen! Ik hoef, vanwege corona, niet het hele land door te crossen, maar ik kan wel weer mensen in real life ontmoeten. En alleen dat is al een verademing.

Maar even wachten wat het holterkastje gaat vinden. Als het al iets gaat vinden.
Zo zeg ! Wat een schrik . Fijn dat het inmiddels weer beter gaat
Door smulpaap
pike schreef: ma 22 mar 2021, 19:45 Morgen moet ik met Duc op controle bij Paul Mandigers. Heeft die mafketel van een hond dus over de poep liggen rollen. Stinkt hij een uur in de wind. En ik heb absoluut geen puf om die hond nog even snel in bad te stoppen, om vervolgens ook nog de douche te moeten schrobben. Dus nou heb ik hem ingespoten met een hondenlotion en uitgeborsteld. Nou stinkt hij nog erger dan voorheen :-X ;D wat een vieze lucht stoppen ze in zo'n flesje. :puke:
;D ;D >:( Oh bah . Dan maar liever poep :biggrin2:
Door smulpaap
Eef+Stippels schreef: di 23 mar 2021, 18:56 Met Bella bij de da geweest omdat ze niet lekker liep: waarschijnlijk een gescheurde kruisband :-\
Alsof ze al niet genoeg heeft meegemaakt :-X

@Pike; hoe is het bij Mandigers gegaan?

@Hanna; jeetje een half jaar blaasontsteking :( Hopelijk ben je er nu vanaf!

@Ronald; bah wat schrikken!
:bigarmhug:
Ik zag je PB . Ik heb je een PB gestuurd . ;)
Door pike
Kaela schreef: di 23 mar 2021, 18:58
Al ben ik ondanks alle slechte berichten toch wel benieuwd naar wat Mandigers van Duc zijn parfummetje vond ;)
Het was nog best te ruiken vanochtend, maar hij heeft er niets van gezegd. Of hij heeft het niet geroken of hij heeft er gewoon het zijne van gedacht ::) Of misschien dacht hij wel dat het mijn parfummetje was ;D ;D
Door hannabelgje
Bedankt allemaal. Laten we hopen dat de ab zijn werk heeft gedaan en de onsteking nu weg is. Gisteren laatste pil dus op naar herstel.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Mandarijn
Bah.....teken......het wordt mooier weer en die rotbeesten zijn stukken actiever weer. 3 vastgezogen teken mogen verwijderen bij mijn heren
Door Border Bandit
Sjit nou al!?!
Ik kan veel hebben, maar aan teken heb ik echt een bloed hekel!
Gelukkig heb je ze gevonden!!
Door - pien -
Knuffels en sterkte voor iedereen die het nodig heeft :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Mijn klaag : ondanks een brief van de huisarts die ik heb opgestuurd dat ik taperingstrips nodig heb (op maat gemaakte afbouwstrips waarbij de dosering heel geleidelijk wordt verlaagd, afbouwen is voor mij niet op een andere manier te doen, daar ben ik vorig jaar al het hele jaar mee bezig geweest en lukte niet) worden vergoed, gaat het 'gewoon' van het eigen risico af (voordeel : eigen risico is gauw verbruikt met de prijs van de strips) én wordt de machtiging om de verdere taperingstrips te vergoeden gewoon afgewezen met een heel summiere brief waaruit niet op te maken is waaróm het afgewezen wordt.
Maar goed, ze zijn niet van me af. Ik heb het opgenomen met een deskundige van de desbetreffende apotheek die hier ervaring mee heeft.
Wordt vervolgd.
Het is toch van de zotte dat ze mensen járen medicijnen willen laten blijven slikken in plaats van taperingstrips te vergoeden.
Door - pien -
Mandarijn schreef: wo 24 mar 2021, 18:31 Bah.....teken......het wordt mooier weer en die rotbeesten zijn stukken actiever weer. 3 vastgezogen teken mogen verwijderen bij mijn heren
Gabi had er ook al éen :-X
Kreeg 'm ondanks de tekentang niet er uit :o
Door Ronald
- pien - schreef: vr 26 mar 2021, 13:41 Het is toch van de zotte dat ze mensen járen medicijnen willen laten blijven slikken in plaats van taperingstrips te vergoeden.
Je bent als patiënt die van de medicijnen afwil, niet meer interessant. Ik ben zeer wantrouwig naar de pharmaceutische industrie. Ik ben van mening dat de financiële impuls sterker is dan de wens om mensen beter te maken. Maar dat is mijn mening.

Een vriend van mij is het gelukt na 20 jaar af te bouwen en uiteindelijk te stoppen met medicatie. Hij heeft er ook een reportage over gemaakt.
Door - pien -
Ronald schreef: vr 26 mar 2021, 15:38 Je bent als patiënt die van de medicijnen afwil, niet meer interessant. Ik ben zeer wantrouwig naar de pharmaceutische industrie. Ik ben van mening dat de financiële impuls sterker is dan de wens om mensen beter te maken. Maar dat is mijn mening.

Een vriend van mij is het gelukt na 20 jaar af te bouwen en uiteindelijk te stoppen met medicatie. Hij heeft er ook een reportage over gemaakt.
Ik slik dit middel al 25 jaar en heb er veel baat bij gehad. Maar nu is de tijd gekomen om af te bouwen.
Deze strips zijn niet voor niets ontwikkeld natuurlijk, als afbouwen zo makkelijk ging dan deed iedereen het zelf.
Ik was niet wantrouwig naar de farmaceutische industrie maar dat is aan het veranderen ::)

Wat gek, in je antwoord zie ik de link niet en als ik je citeer wel?
Er staat een haakje verkeerd...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door