Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: ↑ma 22 mar 2021, 13:53 We hebben tegenwoordig heel dichtbij een stuk hondenlosloopgebied. Doordat ik nu tijdens lunchtijd ga lopen ben ik daar al een paar keer kunnen gaan wandelen zonder dat er iemand was. Zoë kan normaal nergens los. De eerste keer heeft ze een paar minuutjes lod gelopen dat vond ze heel spannend. De tweede keer heeft ze bijna heel de tijd los gelopen, maar ik bleef achter haar lopen en ze bleef erg op haar hoedde. Net voor de derde keer geweest. Ze liep enthousiast voor me uit, ging door de modder (ze haat modder) heeft heel veel gesnuffeld en zelf stukjes gerend en gehuppeld. Ik hoop dat we dit toch regelmatig kunnen blijven doen. Toch weer een beetje verrijking van haar leventje.Ik krijg er kippenvel van, zo mooi........
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Tanna schreef: Ik krijg er kippenvel van, zo mooi........Bedankt. Het was ook echt prachtig om te zien.
Kaela schreef: ↑zo 21 mar 2021, 13:23 Vanmorgen weer zo lekker gereden. Het gaat zo fijn de laatste tijd. En aangezien paardrijden in deze coronacrisis wel een beetje mijn lifeline is, doet dat echt heel veel voor mij.Fijn om zoiets te hebben, dat houdt je op de been.
Twee weken terug les gehad met de fjord en ook al rij ik maar 1 a 2 keer in de week, we gaan met sprongen vooruit. En ik merk aan hem dat hij het geleerde ook heel fijn vindt, hij is relaxter en meegaander.
hannabelgje schreef: ↑ma 22 mar 2021, 13:53 We hebben tegenwoordig heel dichtbij een stuk hondenlosloopgebied. Doordat ik nu tijdens lunchtijd ga lopen ben ik daar al een paar keer kunnen gaan wandelen zonder dat er iemand was. Zoë kan normaal nergens los. De eerste keer heeft ze een paar minuutjes lod gelopen dat vond ze heel spannend. De tweede keer heeft ze bijna heel de tijd los gelopen, maar ik bleef achter haar lopen en ze bleef erg op haar hoedde. Net voor de derde keer geweest. Ze liep enthousiast voor me uit, ging door de modder (ze haat modder) heeft heel veel gesnuffeld en zelf stukjes gerend en gehuppeld. Ik hoop dat we dit toch regelmatig kunnen blijven doen. Toch weer een beetje verrijking van haar leventje.Wat fijn!
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Eef+Stippels schreef: Wat fijn!Super!!![]()
Bella heeft met een andere hond gespeeld![]()
We waren hem een maand geleden al een keer tegengekomen. Toen hebben ze kennis gemaakt, maar Bella was te down om verder aandacht aan hem te schenken...
Vandaag zag ze hem weer en begon hem op afstand al uit te nodigen met speelbuigingen, zo schattig
dinky89 schreef: ↑ma 22 mar 2021, 18:05 Vanavond voor het eerst sinds begin december weer een keer met een groep buiten sporten nu de regels voor volwassenen zijn verruimdLekker! Bootcamp?![]()